خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۶۱۶۴

اسلامی:

پرونده مسکن مهر تا ماه آینده بسته می‌شود

پرونده مسکن مهر تا ماه آینده بسته می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پرونده مسکن مهر تا ماه آینده بسته می‌شود، گفت: طرح اقدام ملی مسکن نیز در دستور کار قرار گرفته و تمام افراد واجد شرایط در قالب این طرح صاحب مسکن می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، امروز شنبه در حاشیه بازدید از باند اصلی فرودگاه اردبیل در جمع خبرنگاران افزود: تمهیدات جدیدی به دستور رئیس‌جمهوری تدارک دیده شده است که این طرح را بصورت فراگیر شروع کنیم تا ساماندهی مسکن با هدف خانه‌دار شدن مردم صورت گیرد.

وی بیان‌کرد: هم در بحث تعرفه زمین و هم تسهیلات و بکارگیری تکنولوژی نوین اقدامات موثری در طرح ملی اقدام صورت می‌گیرد تا جریان تولید مسکن به جریان پایدار تبدیل شود.

او همچنین به اهتمام دولت برای توسعه بزرگراه‌ها و خطوط ریلی کشور اشاره کرد و گفت: محرومیت‌زدایی و ایمن‌سازی جاده‌ها از اولویت‌های کاری وزرات راه و شهرسازی است و در استان اردبیل هم احداث این مهم مورد توجه قرار گرفته تا هم تصادفات جاده‌ای کاهش یابد و هم در بحث راه‌سازی و احداث راه‌های روستایی توازن منطقه‌ای رعایت شود.

وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه افزود: این طرح پیشرفت خوبی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

اسلامی اظهار کرد: یکی از وعده‌های رییس‌جمهوری در سفر به این استان تکمیل طرح راه‌آهن اردبیل - میانه بود که با توجه به پیشرفت قابل توجه پروژه خوشبختانه این وعده در حال تحقق است.

وزیر راه و شهرسازی هدف از سفر یک روزه خود به استان اردبیل را بازدید از پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در دست اجرا در استان ذکر کرد و گفت: اغلب حوزه‌های ماموریتی وزارتخانه در این استان دارای پروژه‌های فعال از جمله باند اصلی فرودگاه اردبیل است که با تکمیل آن، هم ظرفیت و هم تجهیزات ناوبری ارتقا یافته و پیش‌بینی شده تا پایان شهریورماه افتتاح شود.

بازدید از بهسازی باند اصلی فرودگاه ، بازدید از راه‌های در دست اجرا گرمی - بیله‌سوار، پارس‌آباد - مشگین‌شهر ، راه‌های اصلی هشتجین- کوثر ، اردبیل- سرچم و ایستگاه راه‌آهن از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل است.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ارش

    مرد حسابی چرا انقد موضوعو عوض میکنی این مردم لنگ جایه خوابن . بهت گفتن مسکنو منطقی کن نه اینکه بیای دم از فرودگاه بزنی . بابا شاید اکثر مردم تا اخر عمرشونم کارشون به فرودگاه نیفته . برا اینکه قیمت خونه هاتون پایین نیاد واقعا دارین به چه قیمتی با زندگی مردم بازی میکنین ؟؟؟

  • الهام دشتی

    تا زیر بار کرایه ۱۴۰۰ ت زیرزمین خودکشی نکردیم بدید

  • ناشناس

    چند هزار واحد مسکن مهر پردیس تهران رو هنوز تحویل ندادید ما از سال 92 منتظریم هر روز می گویید کار مسکن مهر تمام شده
    کجا تمام شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    چرا مردم رو سرکار میگذارید!!!!!!!!!!!!!!فقط هر روز یه بهانه جدید پول میگیرید ولی در عمل هیچیمردم …….. عکس فاز 8 پردیس رو بزارم ببینید هنوز چه خرابه ای هست هنوز حرف الکی نگید بس دیگه