خبر مهم:

کد مطلب: ۴۴۷۰۸۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزییاتی از عرضه اولیه جدید بورس / اعلام زمان احتمالی عرضه اولیه «وبصادر»

جزییاتی از عرضه اولیه جدید بورس / اعلام زمان احتمالی عرضه اولیه «وبصادر»

عرضه اولیه‌های بازار سهام ادامه دارد. پس از عرضه اولیه غگیلا، این بار انگار نوبت به «وبصادر» رسیده است. بانک صادرات که قبلا زمزمه عرضه اولیه دو زیر مجموعه خود را خبر داده بود، حالا در گزارش شفاف‌سازی خود زمان احتمالی عرضه اولیه را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، عرضه اولیه‌های بازار سهام ادامه دارد. پس از عرضه اولیه غگیلا، این بار انگار نوبت به «وبصادر» رسیده است. بانک صادرات که قبلا زمزمه عرضه اولیه دو زیر مجموعه خود را خبر داده بود، حالا در گزارش شفاف‌سازی خود زمان احتمالی عرضه اولیه را اعلام کرد.

آن طور که در کدال آمده است: بانک صادرات نسبت به تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت اقدام کرده و سرمایه این بانک از ۵٫۷۸۰ هزار میلیارد تومان به ۱۷٫۵۳ هزار میلیارد تومان (معادل ۲۰۳ درصد) افزایش یافته است. بنابراین برنامه‎ای برای تجدید ارزیابی در سال جاری متصور نیست.

«وبصادر» درباره عرضه‌های اولیه هم اعلام کرده است: حدود ۵۰ درصد امور پذیرش گروه مالی سپهر صادرات شده و امید است در اوارخ فصل جاری عرضه اولیه آن صورت پذیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    پول مردم بازیچه دست سرمایه دارن شده
    حباب دولتی بورس بعضی از تازه وارد های هیجان زده رو نابود میکنه.
    با سرمایه کناره وارد شوید.

  • ارسطو

    خیالتون از بورس راحت مثال بزنم راحت متوجه شید
    نفتش که زیر قیمته بودجش تحریم هم که هست دلار هم که نداره فقط نفروشید که ارزش دارایی ها چند صبای دیگه دلاری میشه افغانستان یا عراق بری باید خونه و ماشین به دلار بخری چه برسه به کارخونه
    آقا به چه زبونی بگم ایران ورشکستس دارن میفروشن زیر قیمت پول داری بخر ولی نفروش .

  • ناشناس

    از طریق کارگزاری هم میشه خرید

  • علی

    برای مایه کد بورسی اومده وقتی بااون کدواردمیشیم میگه شماکاربرمیهمان هستید

    • او

      هنوز کد اصلیتون نمیومده باید چند هفته صبر کنید

  • شاگرد بورس

    دوستان ورودی جدید دانشگاه بورس، بورس خیلی خوبه و الان هم حالش خوبه ولی به حرف کسی نه بفروشید ونه بخرید همون اندازه که خودتون بلدید و خود رای تا آخرش پیش برید و کم کم تجربه کنید مطمئن باشید حداقل ضرر نمیکنید و دنبال یاد گیری یک استراتژی باشید و اگر نه پولتونو به یک آدم مورد اعتماد بدید و دیگه تو معاملاتش هم دخالت نکنید تا با آرامش کار کنه.
    با عرض پوزش از استادای خوبم

  • علی

    برای ماکدبورسی اومده با آن کدوقتی وارد میشویم میگه شما کاربرمیهمان هستید

    • ناشناس

      کد بورسی اومده یعنی سازمان بورس مجوز شما رو صادر کرده. حالا باید صبر کنی کارگزاریت پروفایلت رو فعال کنه تا از حالت مهمان در بیای.

  • رضاااااااا

    متاسفانه خیلی از تازه واردها بورس رو با بانک اشتباه گرفتند و به راحتی حرف از سرمایه گذاری در بورس میکنند. مراقب باشید این روزهای سبز بورس باعث نشه کل پولاتونو از بانک بکشید بیرون و فکر کنید همیشه همینه…فعلا با توجه به حمایت هایی که داره ازش میشه بورس سبزه…روزایی رو یادم میاد که فقط ارزومون بود سهاممون از صف فروش فروخته بشه تا بیشتر ازون ضرر ندیم…خلاصه اینکه بورس رو هم مثل پیج لیونل مسی و کریس رونالدو و….اشتباه نگیرید که هجوم بیارید و منطق رو کنار بذارید و احساسی تصمیم نگیرید…

  • ناشناس

    خداکنه حباب نباشه

  • سفید پوش گمنام

    سهم هر کد چقدر میشه

    • ناشناس

      2 میلیون تومان

  • ناشناس

    در باره سهامی که متعلق به خود کارمندان بانک صادرات میباشد ولی برگ سهام آنها را بهشان نداده اند و در بورس هنوز متعلق به کارکنان بانک صادرات نشده است چه زمانی بس برگه سهام هاشان به آنها تسلیم می شود ، مگر قرار نبود که پایان سال ۹۸ سهامهای کارکنان بانک صادرات آزاد شوند بس چرا عملیاتی نشده است . کارکنان بانک صادرات از مدیریت بانک ناراضی هستند به خاطر عدم آزاد سازی سهامشان و صدور برگه سهام به تعدادی که در ذیل فیش حقوقی شان ثبت شده است .