کد مطلب: ۶۳۲۴۸۴

زمین رایگان برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند

زمین رایگان برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که سه فرزند دارند و فرزند سوم آنها از ۱۹ آبان امسال به بعد متولد می‌شود زمین رایگان اختصاص می‌یابد که شب گذشته توسط معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان یک برنامه تلویزیونی، اولین قطعه زمین به یک زوج که دارای فرزندان چهارقلو اهدا شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شب گذشته در جریان برنامه تلویزیونی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سند یک قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار یک زوج دارای فرزندان چهارقلو از شهر خوی قرار گرفت. رستم قاسمی گفت: در سالروز ولادت حضرت زهرا یک تکه زمین به خانواده‌هایی که دارای ۴ قلو هستند و یا فرزند چهارم آن‌ها امسال به دنیا آمده باشد تخصیص می‌یابد.

با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ۱۹ آبان، به خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها بعد از این تاریخ به دنیا بیاید، زمین رایگان اختصاص می‌یابد.

محمود محمودزاده در این خصوص گفت: در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر کسانی که از تاریخ تصویب قانون تعالی خانواده، صاحب فرزند سوم شوند از سوی وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت، قطعه زمینی به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این تخصیص به صورت سه دانگ سه دانگ است؛ به طوری که سه دانگ به پدر و سه دانگ به مادر تعلق می‌گیرد.

محمودراده همچنین گفت: در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر که به عنوان کلان‌شهر محسوب می‌شوند در شهرهای جدید آن‌ها که مجاور این شهرها است این واگذاری صورت می‌گیرد.

آخرین اخبار مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سالار

    ترا به دین ترا به پیغمبر این مردم رو اینقدر اذیت نکنید دروغ نگید در ضمن مصوبات قبلی رو اجرا کنید بعد مصوبه بعدی

  • ناشناس

    سلام بچه من 8.8 بدنیا اومده من چی،،

  • آزاده

    سلام ما از طرح اطلاع داشیمو به جوانی جمعیت اهمیت دادیم بچه سوم ما ۲ آبان بدنیاامده ن خانه داریم ن ماشین .حالا تکلیف چیه فکری کنین

  • ناشناس

    خدا رو خوش میاد ما سه فرزند داریم تو این گرونی بزرگ میکنیم متولد ۹۳ ۹۷ ۹۹ برای ما چی کار کردن که به ما تعلق نمیگیره.ازدواج دانشجویی بودیم تا فوق لیسانس خوندیم آخرشم نه کار داریم نه پول کار تولیدی راه انداختیم نهاده ها رو بردن بالا کلی بدهی بالا آوردیم،ما با وام ازدواج سه تومنی ازدواج کردیم مسکن مهر هم نگرفتیم ماشینم نداریم طرح خودرو هم نمیتونیم ثبت نام کنیم با این شرط ها ۱۰۰ تومن عیدی هم بمون ندادن مگه میخواین از جیب خودتون بدین بیت المال رو با بی عدالتی پخش میکنید. از همه ی مزایا محرومیم.فقط دامن می‌زنید به فاصله طبقاتی یه گروه رو خوب از بین می‌برید با این کاراتون دولت باید به فکر همه اقشار باشه، این شد تشویق ؟؟؟؟….

  • فرزاد

    سلام.آیابرای اونایی که ۴فرزند دارن وفرزند کوچکشون دوساله است میدن یان

  • فرزاد

    راست میگن پس تکلیف ماچی میشه ۴فرزند داریم ۱۰ساله۸.۵.۲ساله به ماهم بدید ماتوخانواده شپهرم زندگی میکنیم که یه اتاق دادن از اینجاهم دارن بیرونمون میکنن سر اتاق هم درست نگرفته فقط پلاستیک وپتواینجورچیزا روش گذاشته بخداگرفتاریم کمک کنید

  • ناشناس

    سلام سه بچه ئتیم هستند که نه پدر دارن ونه مادر ومستجر هستند فکری بکنید

  • ناشناس

    ب فرزند چهارم میدن

  • سروی

    سلام مسعول محترم بنده چهارمین فرزندمان ۱۴۰۰/۱۰/۱۱بدنیاامده ازهیچ تهسیلات دولتی رایکان بهرمندنشدایم لطفا رسیدگی لازم راداشته باشید راهنماییمان کنید

  • مهناز

    منتظریم تا کی سال جدید آمد مگه تصویب نشده