کد مطلب: ۲۱۹۶۷۲

سازمان بازرسی پرونده تخلف شرکت آسمان را بررسی می‌کند

سازمان بازرسی پرونده تخلف شرکت آسمان را بررسی می‌کند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ورود سازمان بازرسی به پرونده تخلف احتمالی شرکت هواپیمایی آسمان خبر داد و گفت: این سازمان در حال بررسی سوانح از جمله این مورد است که نتایج نهایی را اعلام خواهیم کرد.

قاضی سراج از ورود سازمان بازرسی به پرونده تخلف احتمالی شرکت هواپیمایی آسمان در سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج خبر داد و گفت: سوانح را در حال بررسی واقدامات در حال انجام است و نتایج نهایی را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی در هواپیمایی کشوری و شرکت‌های مربوط به آن مستقر هستند تاکید کرد: هر نارسایی و مشکلات قانونی را بررسی می‌کنیم و این مورد هم در حال بررسی است.

قاضی سراج افزود: در همه سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها خصوصا در هواپیمایی کشوری و شرکت‌های مربوط به آن استقرار داریم و دراین رابطه گروهی مستقر هستند و اگر نواقصی وجود داشته باشد حضوری تذکر می‌دهند و اگر قابل حل نباشد به عالی‌ترین مسئول آن را اعلام می‌کنند و پیشنهاداتی در رابطه با رفع سوء‌جریانات می‌دهیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: در رابطه با سوانح طبق ماده ۹ دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشوری آنجا تکلیف مشخص شده است ۱۱ گروه با تخصص‌های مختلف و افراد مختلف تعیین می‌شوند که این افراد موظفند اطلاعات را جمع آوری، آنالیز و نتیجه را اعلام کنند.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.