کد مطلب: ۴۶۱۴۳۶

سری توسعه‌یافته PURICARE ال‌جی، پوشش کامل برای هر اندازه فضایی را ایجاد کرد

سری توسعه‌یافته PURICARE ال‌جی، پوشش کامل برای هر اندازه فضایی را ایجاد کرد

در پاسخ به علاقه و توجه روزافزون مصرف‌کنندگان به مزایای هوای تازه و تمیز در فضاهای داخلی، ال‌جی الکترونیکس سری توسعه‌یافته راه‌کار هوای سالم PuriCare را برای عرضه در بازار جهانی رونمایی کرد.

راه‌کار هوای سالم در هر موقعیت، وضعیت و اندازه‌ای

در پاسخ به علاقه و توجه روزافزون مصرف‌کنندگان به مزایای هوای تازه و تمیز در فضاهای داخلی، ال‌جی الکترونیکس سری توسعه‌یافته راه‌کار هوای سالم PuriCare را برای عرضه در بازار جهانی رونمایی کرد. این سری محصولات مجموعه کاملی از پیشنهاد‌ها برای بهبود فوری وضعیت در فضاهای داخلی است که به دلیل آلودگی‌های صنعتی یا پدیده‌های طبیعی همچون توفان‌های شن و گردوخاک از تهویه ضعیف رنج می‌برند. سری محصولات PuriCare ال‌جی با ارائه مدل‌های پرتابل که با باتری کار می‌کنند تا مدل‌های ثابت برای خانه‌ها و همچنین راهکارهایی برای مراکز تجاری و فضاهای بزرگ، در هر مکان و زمانی با خلق اتمسفری سالم‌تر به یاری‌تان خواهند آمد.

04 PuriCare Mini

Dan Song رئیس شرکت تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی الکترنیکس می‌گوید: «سری ۲۰۲۰ دستگاه‌های تصفیه هوای PuriCare ال‌جی به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند تا برای مصرف‌کنندگان در سراسر دنیا در هر زمان و مکانی هوایی تمیز و سالم را فراهم کنند. امروزه با افزایش آگاهی عمومی در خصوص اهمیت هوای تازه و سالم، مصرف‌کنندگان خواهان ارائه راه‌حل‌های معتبر و قابل‌اطمینان از سوی ال‌جی برای خانواده‌هایشان هستند و من مطمئنم که ما برای این چالش آماده‌ایم.»

دستگاه تصفیه هوای پرچم‌دار LG PuriCare 360° به دلیل طراحی فن ۳۶۰ درجه‌ و توانایی تازه‌سازی و احیای هوا در فضاهای بزرگ به این نام خوانده می‌شود. این دستگاه تصفیه هوا به‌راحتی هوای فیلترشده را تا فاصله ۷.۵ متری پرتاب می‌کند و به لطف قابلیتClean Booster، هم‌زمان با روشن شدن دستگاه، بخش فوقانی آن بالاآمده و شروع به چرخش می‌کند تا هوای فیلتر‌شده را به‌تمامی نقاط اتاق برساند.

محصول جدید ۲۰۲۰ هم LG PuriCare Air Purifier Pet است که با استفاده از یک فیلتر گندزدایی فوتوکاتالیستی با کارایی تا ۵۵ درصد بهتر از LG PuriCare 360°، بوهای ناخوشایند (ازجمله بوی حیوانات خانگی)‌ را از محیط حذف می‌کند. علاوه بر این با فعال کردن قابلیت Pet Mode این دستگاه ۳۵ درصد بهتر از نمونه‌های دیگر گردوغبار و تارهای لجوج مو و خز را از محیط حذف می‌کند که می‌توانند حساسیت‌زا هم باشند. جدیدترین قابلیت دستگاه‌های تصفیه هوای این شرکت، Easy Change Pre-Filter است که امکان جداسازی و جایگزینی آسان فیلترها و مدیریت دستگاه را فراهم می‌آورد.

خط تولید PuriCare ال‌جی همچنین شامل مدل جمع‌وجور و بسیار کارآمد PuriCare Mini است که یک راه‌حل قابل‌حمل برای تأمین هوای تازه در هر مکان و زمانی است. این دستگاه که تقریباً وزن و اندازه‌ای به‌اندازه یک بطری کوچک آب‌معدنی دارد، یک تصفیه‌کننده هوای بدون کابل و قابل‌حمل است که می‌تواند هرجایی همراهمان باشد و با هر بار شارژ تا هشت ساعت هوای تازه را فراهم آورد.

نسخه تجاری جدید راه‌کار سلامت هوای ال‌جی، راه‌حلی عالی برای تأمین هوایی باکیفیت و تمیز است که می‌تواند فضاهای داخلی تا ۱۵۸ مترمربع را پوشش دهد. این محصول گزینه‌ای عالی برای فضاهای کاری بزرگ، سالن‌ها، اتاق‌های کنفرانس و کافی‌شاپ‌ها است که از دو فن قدرتمند بهره می‌برد تا به‌سرعت و به شکل دائمی هوای تازه را تا فاصله ۱۲ متری منتشر کند.

02 PuriCare Pet

PuriCare 360° و PuriCare Mini ال‌جی از هم‌اکنون در بازارهای منتخب آسیایی، آمریکای شمالی و خاورمیانه در دسترس خواهند بود. PuriCare Pet و Commercial PuriCare هم در برخی کشورهای آسیایی و خاورمیانه عرضه خواهند شد.

# # #

در مورد شرکت ال‌جی الکترونیکس

شرکت ال‌جی الکترونیکس (KSE: 066570.KS) پیشگام جهانی و مبتکر فناوری در لوازم الکترونیک مصرفی، ارتباطات موبایل و لوازم‌خانگی است که ۸۷ هزار پرسنل در ۱۱۳ مکان مختلف دنیا در استخدام خود دارد. ال‌جی با فروش جهانی ۴۵٫۲۲ میلیارد دلاری (۵۰٫۹۶ هزار میلیارد وان کره) در سال ۲۰۱۲، ۵ بخش مختلف برای کسب‌وکار خود ایجاد کرد: بخش سرگرمی‌های خانگی؛ ارتباطات موبایلی؛ لوازم‌خانگی؛ تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی؛ قطعات خودرو. ال‌جی الکترونیکس هم‌اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به‌عنوان ENERGY STAR Partner در سال ۲۰۱۳ شناخته‌شده است.

برای اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی الکترونیکس، لطفا به وب‌سایت ( http://www.lg.com/ir ) و وبلاگ فارسی ( http://lgblog.ir/ ) این شرکت مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.