کد مطلب: ۱۴۷۲۴۹

سفته مسئله دفترچه اقساط پردیس را حل کرد

سفته مسئله دفترچه اقساط پردیس را حل کرد

بر اساس توافق شرکت عمران شهر جدید پردیس و بانک مسکن حوزه شرق، مشکل صدور دفترچه اقساط واحدهای مسکن مهر از طریق ارائه سفته برطرف شد.

مساله معرفی ضامن به بانک برای دریافت دفترچه فروش اقساطی مسکن مهر پردیس سرانجام طی جلسه‌ای با حضور اعضای هیات‌مدیره شرکت عمران و بانک مسکن حوزه شرق مورد بررسی قرار گرفته و قرار شده متقاضیانی که ضامن ندارند مشروط بر اینکه شرکت عمران تعهد کند پایان کار را ظرف شش ماه اخذ خواهد کرد می‌توانند سفته ارائه دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز، به دنبال افتتاح ۵۸۰۰ واحد مسکن مهر پردیس که از اسفند ماه سال گذشته تاکنون انجام شده، در برخی فازها به دلیل عدم ارائه پایان کار، بانک از ارایه دفترچه اقساط خودداری می‌کند و به همین دلیل متقاضیان نمی توانند واحدهای خود را تحویل بگیرند. این موضوع در ماه‌های اخیر به معضلی برای افتتاح‌های پردیس تبدیل شده اما ظاهرا طی رایزنی‌هایی بین وزارت راه و شهرسازی با مسئولان بانک مسکن قرار است مسئله با اخذ سفته با امضای یکی از بستگان درجه یک متقاضی حل شود.

طی توافقی که روز گذشته بین اعضای هیات‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس و رئیس حوزه شرق بانک مسکن استان تهران صورت گرفته، مقرر شده متقاضیانی که می‌توانند نسبت به معرفی ضامن معتبر (کارمند یا کاسب با جواز کسب) به همراه سفته اقدام کنند، دفترچه فروش اقساطی خود را تحویل بگیرند.

چنانچه کسی واقعا ضامن ندارد شرکت عمران شهر جدید پردیس و شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید یک تعهدنامه مبنی بر اینکه ظرف شش ماه پایان کار را اخذ می‌کنند ارائه خواهند کرد. البته سند اعیانی پس از ترهین نزد بانک، تحویل متقاضی نخواهد شد، مگر آنکه اقساط معوقه نداشته باشند.

از سوی دیگر شرکت عمران شهر جدید پردیس و ارزیاب بانک به اتفاق اعلام کنند این پروژه خلاف ساختمانی ندارد و بانک مسکن با گرفتن این نامه با اخذ سفته که به امضای یکی از بستگان درجه یک متقاضی می‌رسد نسبت به صدور کارت قسط سریعا اقدام خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.