خبر فوری:

کد مطلب: ۴۳۵۹۳۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سفته و برات برگشتی به بالاترین سطح امسال رسید

سفته و برات برگشتی به بالاترین سطح امسال رسید

طبق آمارها بیش از 19 میلیارد تومان سفته و برات در دی ماه امسال در شهر تهران واخواست (برگشت داده) شده که در سال جاری بی‌سابقه بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در دی ماه امسال بیش از شش میلیارد تومان سفته و برات در شهر تهران به فروش رسیده که نسبت به ماه قبل 10.5 درصد کاهش و نسبت به دی ماه سال گذشته 16.7 درصد افزایش داشته است.

آمارها نشان می‌دهد در مجموع طی 10 ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 53 هزار میلیارد تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۳۷.۲ درصد افزایش داشته است.

121

همچنین در دی ماه امسال مبلغ سفته و برات واخواست (برگشت داده) شده در شهر تهران به بالاترین میزان خود در سال جاری رسیده است.

طبق آمارها بیش از 19 میلیارد تومان سفته و برات در دی ماه امسال در شهر تهران واخواست (برگشت داده) شده طی سال جاری بی‌سابقه بوده است.

39682

در دی ماه امسال در شهر تهران بیش از معادل ۸۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی معادل 19.1 میلیارد تومان در شهر تهران واخواست شد.

در مجموع طی 10ماهه ابتدایی امسال بیش از 135 میلیارد تومان سفته و برات در شهر تهران واخواست شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 43 درصد کاهش داشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام خسته نباشید من ۱۰۰میلیون ازکسی سفته دارم دوسال ازقرارمون گذاشت چی کاربایدانجام بدم تانقدشه