کد مطلب: ۳۶۳۶۸۲

تازه‌ترین اخبار کدال:

سهام بانک پارسیان فروش نرفت

سهام بانک پارسیان فروش نرفت

بانک پارسیان که در راستای رفع موانع تولید و به منظور کاهش سرمایه‌گذاری‌های غیربانکی اقدام به واگذاری 70٫4 درصد سهم از دارایی‌های خود در شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان از طریق مزایده کرده بود، به دلیل عدم وصول پیشنهاد از سوی خریداران به نتیجه‌ای نرسید.

بانک پارسیان که در راستای رفع موانع تولید و به منظور کاهش سرمایه‌گذاری‌های غیربانکی اقدام به واگذاری قسمتی از دارایی‌های خود در شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان از طریق مزایده کرده بود، به نتیجه‌ای نرسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک پارسیان امروز 17 فروردین ماه سال 1398، با انتشار تازه‌ترین اطلاعیه خود بر روی سایت کدال، اقدام به افشای اطلاعات با اهمیت عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده قسمتی از شرکت‌های زیرمجموعه خود کرده است.

623

فروش 70.4 درصد سهام بانک پارسیان در شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان در 28 اسفند ماه سال 1397 به دلیل عدم وصول پیشنهاد از سوی خریداران بی‌نتیجه ماند.

این بانک همچنین در 22 اسفند ماه سال 1397 اقدام به برگزاری مزایده سهام شرکت‌های گروه مالی بانک پارسیان و گروه داده‌پردازی بانک پارسیان کرد که به دلیل به دلیل عدم وصول پیشنهاد از سوی خریداران نتیجه‌ای در بر نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.