کد مطلب: ۷۹۲۷۹۲

وقوع سیل در جیرفت؛ اجساد سه مفقودی پیدا شد

وقوع سیل در جیرفت؛ اجساد سه مفقودی پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: این سیلاب تاکنون سه جانباخته داشته و سومین پیکر مفقود این حادثه نیز پیدا شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع بارندگی و سیل در شب گذشته 8 فروردین‌ماه جاری در شهرستان جیرفت بیان کرد: تاکنون 41 نیروی امدادی در قالب 8 تیم به جیرفت اعزام شدند.

او با اشاره به مفقود شدن 3 نفر در رودخانه روستای آبگرم در بخش بلوک شهرستان جیرفت افزود: نیروهای امدادی از همان دقایق اولیه حادثه عملیات جستجو و امدادرسانی را آغاز کردند.

فلاح ادامه داد: صبح امروز پیکر جسد 2 نفر از مفقودین توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر پیدا شد.

او با اشاره به اینکه عملیات جستجو برای سومین مفقودی ادامه دارد، تصریح کرد: تخلیه آب منازل در روستای گرفتار در سیل توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر آغاز شده است.

لازم به ذکر است تیم‌های امدادونجات از مرکز استان و شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، کرمان و ماهان به منطقه حادثه دیده اعزام شدند. (برنا)

امدادرسانی هلال‌احمر به ۲۰ نفر در سیل جیرفت و یافتن پیکر ۳ مفقودی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: ۸ تیم اعزامی به این مناطق تاکنون اقدام به تخلیه آب از ۴ واحد منزل مسکونی کرده‌اند که ۴ دستگاه خودروی کمکدار، یک دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه خودروی نجات در این عملیات مورد استفاده قرار گرفته است.

متاسفانه این سیلاب تاکنون ۳ جانباخته داشته و سومین پیکر مفقود حادثه سیل شهرستان جیرفت در رودخانه روستای آبگرم بخش بلوک توسط نیرو‌های هلال‌احمر پیدا شد. (صدا وسیما)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.