کد مطلب: ۶۵۴۱۲

شاخص بازار بدهی طراحی می شود

شاخص بازار بدهی طراحی می شود

مدیر عامل شرکت بورس از برنامه ریزی برای طراحی شاخص بازار بدهی خبر داد.حسن قالیباف اصل، مدیر عامل شرکت بورس اوراق تهران ضمن توصیه هایی به سهامداران با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای حاکمیت شرکتی گفت: پیشنهاد حاکمیت شرکتی را به سازمان بورس ارسال کردیم.وی آخرین خبر درباره حاکمیت شرکتی را بحث اصلاحات قانون

6c08c365716f01ec1bdcd65fded381ca_XL.jpg مدیر عامل شرکت بورس از برنامه ریزی برای طراحی شاخص بازار بدهی خبر داد.حسن قالیباف اصل، مدیر عامل شرکت بورس اوراق تهران ضمن توصیه هایی به سهامداران با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای حاکمیت شرکتی گفت: پیشنهاد حاکمیت شرکتی را به سازمان بورس ارسال کردیم.
وی آخرین خبر درباره حاکمیت شرکتی را بحث اصلاحات قانون بازار سرمایه و افزودن چند بند مربوط به حاکمیت شرکتی به آن قانون دانست.
مدیر عامل شرکت بورس اوراق تهران همچنین در خصوص طراحی شاخص های جدید، اظهار داشت:بحث شاخص بازار بدهی را به سازمان بورس ارسال کردیم ومنتظر تصویب آن هستیم.
او در ادامه با تاکید بر اینکه بازار از شرایط خوبی برخوردار است، توصیه هایی را به سهامداران کرد.
به گفته قالیباف بازار از شرایط خوبی برخوردار است اما کسی که وارد این بازار می شود باید با مطالعه و اطلاعات دقیق اقدام به سرمایه گذاری کند.
وی با اشاره به بالا رفتن نقدشوندگی در بازار و افزایش حجم معاملات اظهار داشت:سرمایه گذاری که قصد ورود به بازار سهام را دارد باید با مطالعه و انجام کار کارشناسی اقدام به خرید سهام کند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، مدیر عامل شرکت بورس اوراق تهران در گفت و گو با عصر مالی ادامه داد: این گروه ها بهتر است برای کاهش ریسک سرمایه گذاری از امکانات صندوق های سرمایه گذاری استفاده کنند و سرمایه گذاری آگاهانه انجام دهند که در این صورت به طور قطع می تواند سود مناسبی را از بازار سهام کسب خواهند کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.