کد مطلب: ۳۰۱۹۰۹

معاون وزیر تعاون:

شارژ کوپن الکترونیک ۱۵۰ هزار تومان است

شارژ کوپن الکترونیک ۱۵۰ هزار تومان است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به جزئیات جدید طرح کوپن الکترونیک با همکاری بانک مرکزی از سقف شارژ ۱۵۰ هزار تومانی کوپن الکترونیکی در قالب کارت بانکی خبر داد.

احمد میدری با اشاره به طرح کوپن الکترونیکی که به درخواست دولت ایجاد شده است، گفت: طرح کوپن الکترونیک که زیرساخت‌های آن از مدت‌ها قبل با همراهی بانک مرکزی آماده شده است، به زودی وارد مرحله اجرا می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز،میدری ادامه داد: بر اساس این طرح، افراد تحت پوشش این سازمان‌های حمایتی در قالب کارت بانکی که در اختیار دارند، می‌توانند از سهمیه خرید از فروشگاه‌های خاص برخوردار شوند.

معاون وزیر تعاون یادآور شد: برای خانوار پنج نفره که تحت پوشش یکی از این سازمان‌های یادشده باشد، شارژ خرید به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و این رقم برای هر فرد ۴۰ هزار تومان است.

وی افزود: پس از اعلام زمان اجرای این طرح، این افراد می‌توانند به فروشگاه‌های خاص مراجعه کرده و اقلام مورد نیاز خود را تامین کنند.

میدری تصریح کرد: طرح کوپن الکترونیک، برای ۱۰ میلیون نفری که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، به اجرا در می‌آید و شامل سایر دهک‌ها و افراد جامعه نمی‌شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هرچند به دنبال نوسان های نرخ ارز و کاهش قدرت خرید مردم قرار است از اقشار دیگر نیز در قالب بسته‌های کالایی حمایت شود اما هنوز دولت در خصوص جزئیات این شیوه حمایتی به نتیجه نرسیده است.

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.