کد مطلب: ۴۵۴۰۰۸

آغاز معاملات بازار سهام سه‌شنبه / شاخص بورس یک میلیونی شد

آغاز معاملات بازار سهام سه‌شنبه / شاخص بورس یک میلیونی شد

در آغاز معاملات بازار سهام روز سه‌شنبه شاخص کل با بیش از ۱۷ هزار واحد افزایش مجددا وارد ابرکانال یک میلیون واحدی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بورس تهران با رشدی ۱۷ هزار واحدی برای سومین بار در یک ماه اخیر وارد کانال یک میلیون واحدی شد. سطحی که پیش از این دو بار دیگر نیز وارد آن شده بود و هر بار روز معاملاتی بعد با سقوط همراه بود. این در حالی است که لحظه به لحظه بر رشد شاخص افزوده می‌شود.

1 2 1

در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار سهام امروز، بیش از ۳۰۹ هزار معامله انجام شد که طی آن ۲ میلیارد و ۴۷۵ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد ریال دادوستد شد. این در حالی است که ارزش معاملات فرابورس در این مدت حدود ۹ هزار میلیارد ریال بود.

1 1 1

در جریان معاملات امروز سه نماد شستا، فملی و فولاد به ترتیب با ۱۳۰۸، ۱۱۱۲ و ۱۰۸۱ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. کاهش فشار عرضه در گروه خودرویی و بازگشت نماد خگستر به محدوده مثبت یکی دیگر از اتفاقات امروز بازار سهام بوده است. همچنین نمادهای شاخص‌سازی چون فولاد و وبلمت نیز در محدوده مثبت در حال معامله هستند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که روز گذشته شاخص کل رشدی ۱۷ هزار واحدی را به ثبت رسانده بود و تحلیلگران معتقدند در صورت عبور قدرتمند شاخص از کانال یک میلیون واحدی احتمالا شاهد رشد پایدار و ادامه‌دار بورس تا پایان خرداد ماه باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بازار بورس این هفته دوباره شاهد ریزش میشه و به زیر کانال یک میلیون واحد برمیگرده

    • مندل

      یاد کارتون گالیور افتادم یکی از کوتوله ها هنش می گف ،ما همه نی میرررررریم منه می دووووننمم،

    • علی

      بشین تا ریزش داشته باشه!! واقعا نمیدونم اینا که میان اینجا از این کامنتا میذارن فازشون چیه

    • ناشناس

      دلالان دلار دوباره پیداشون شد

  • مهدی

    تو این جامعه هیچکس واقعا سود نمی کنه‌، اگر یک جا سود کنه از صد جا دیگه باید پس بده، همه چی الکی شده…

  • مجتبی

    شاخص رو یک میلیون کف سازی خوبی کرده ولی در ادامه رشد بازار آهسته تر و منطقی تر هست.

  • ناشناس

    اگر هفته بعد نیز به زیر یک میلیون برگرده یعنی تثبیت قیمت ها به بهترین نحو انجام گرفته وبا خیال راحت هفته های بعدی با قدرت بسیار زیاد رشد شاخص تا 1400و1300 خواهد رفت ولی اگر امروز آخرین روز اصلاح یک میلیونی باشد 1200تا 1300 قطعی به نظر می اید .

  • حسین بورسی

    از قدیم گفتن تا 3 نشه بازی نشه
    این بار دیگه رد میشه

  • جاوید

    ابر کانال یک میلیون رو پودر کرد. مطمئن باشید رشد بورس از همه مارکتهای دیگه بیشتر است.فریب دلالان رو نخورید که میخوان داغ حسرت و پشیمونی رو بهتون بزنن. چون کانال یک میلیون را با قدرت شکست داد روند کاملا صعودیه .

  • فرزاد

    درود. شکی نیست دلالانی که در بازار سکه و ارز و…. دیگر جایی برای عرض اندام ندارند سعی می کنند بازار سرمایه را خراب کنند. نگران نباشید. بازار سرمایه به دلیل درستی و صلابتی که دارد همچنان رو به جلو حرکت می کند.