کد مطلب: ۵۹۶۸۳۷

صرافی کوینکس مناسب برای ایرانیان

صرافی کوینکس مناسب برای ایرانیان

بین صرافی‌های خارجی که فعلا با ایرانی‌ها مشکلی نداشته و خدمات زیادی در زمینه ارز دیجیتال ارائه می‌دهد و ارزهای زیادی را هم پشتیبانی می‌کند، کوینکس بهترین انتخاب است.

**تجارت‌نیوز این تحلیل را تایید یا رد نمی‌کند و انتشار این رپورتاژ به سفارش صرافی کوینکس به معنای توصیه برای خرید یا فروش نیست.**

در چند ماه گذشته می بینید که اسم ارز دیجیتال و شیبا و بیت کوین و فروش سیگنال در کانال‌های تلگرام و اینستاگرام زیاد دیده می‌شود.

ولی آیا اصلا در ارز دیجیتال همان طور که همه سود می‌کنند، ضرر هم می‌کنند؟

پاسخ این سوال بله است در همه بازار مالی زمانی که شما سود می‌برید، تعدادی دیگر ضرر می‌کنند اگر آموزش ندیده باشند یا از افراد باتجربه و متخصص استفاده نکنند.

در هر کسب و کاری اگر شما اطلاعات کافی نداشته باشید، قطعا در بلند مدت ضرر خواهید کرد… شاید در مدت کوتاهی سود هم ببرید ولی با گذشت زمان ریسک شما هم بالا می‌رود و از آنجا که شما اطلاعات کافی ندارید، تمامی پولی که کسب و کرده‌اید به همراه با سرمایه خودتان را از دست خواهید داد… این مسایل را نگفتم که شما بترسید و وارد این بازار نشوید، بلکه می‌خواستم با آگاهی وارد این بازار شوید و پولی را بیاورید که آن را قرض نکردید یا وام و نزول نگرفته‌اید و الان به آن نیازی ندارید، چرا که اگر به پول، نیاز فوری داشته باشید، مجبور می‌شوید زمانی که بازار منفی است، آن ارز را بفروشید و چه بسا فردای آن روزی که شما ارز را فروختید، قیمت آن ارز بالا می‌رود.

خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق صرافی‌های واسط صورت می‌گیرد که در این بین صرافی‌های زیاد ایرانی و خارجی وحود دارد که نمیشه به همه آنها اعتماد کرد!

مثلا بزرگترین صرافی دنیا یعنی بایننس که ایرانیان را تحریم کرده بود و الان دیگر حتی با دور زدن تحریم‌ها هم نمی‌شود از آن استفاده کرد و شما برای کار کردن در آن مجبورید احراز هویت غیر ایرانی کنید وگرنه حساب شما بلوکه می‌شود و اجازه برداشت ارزها از شما برداشته می‌شود…

و یا صرافی‌های ایرانی و خارجی زیادی که یک شبه همه سرمایه‌ی افراد را در صرافی خارج کرده‌اند و سایت خود را غیر فعال نمودند و یا کلا وعده‌های الکی می‌دهند. پس شما عملا نه تنها سودی نکردید، بلکه اصل پول و سرمایه خودتان را هم از دست داده‌اید..پس می بینید که استفاده از یک صرافی خوب و مطمئن، هم می‌تواند خیال شما را بابت این موارد راحت کند و هم اینکه شما در آن بتوانید کارمزد کمتری بپردازید.

در بین صرافی‌های خارجی که فعلا با ایرانی‌ها مشکلی نداشته و خدمات زیادی ارائه می‌دهد و ارزهای زیادی را هم پشتیبانی می‌کند، کوینکس بهترین انتخاب است. این صرافی دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته به صورت چت آنلاین و تیکت در سایت اصلی خودش و کانال‌های پشتیبانی در تلگرام و اینستاگرام و سایت‌هایی چون کوینکس فارسی است.

این صرافی همچنین دارای معاملات اسپات و فیوچرز و مارجین هم می‌باشد و از امنیت بالایی هم برخوردار بوده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

برای تغییر زبان، کافی است از سمت راست بالا، روی English/USD کلیک کرده و زبان فارسی را انتخاب کنید تا تمامی خدمات صرافی کوینکس برای شما به صورت فارسی نمایش داده شود.

پیشنهاد می‌کنم اگر برای اولین بار می خواهید ارز انتقال دهید حتما تتر را روی شبکه ترون انتقال دهید تا میزان کارمزد شبکه کمتری پرداخت کنید چرا که کارمزد شبکه ترون، یک دلار می‌باشد، در صورتی که کارمزد روی شبکه‌های دیگر همچون اتریوم تقریبا ۳۰ دلار است که واقعا کارمزد بالایی است… در صورتی که از نظر کاربردی، هیچ فرقی بین تتر شبکه ترون و تتر شبکه اتریوم وجود ندارد و برای خرید ارزها فرقی نمی.کند که شما تتر روی چه شبکه‌ای استفاده کنید… اما از نظر برداشت ارز و میزان کارمزد، شبکه ارزها با هم متفاوت هستند.

اگز شما شبکه را اشتباه انتخاب کنبد یعنی موقع انتقال شبکه ترون را انتخاب کنید، ولی آدرس شبکه اتریوم را وارد کنید، یا حتی یک حرف یا عدد از آدرس را اشتباه وارد کنید، ارزهای خود را از بین برده‌اید!!! پس حتما قبل از انتقال چندین بار آدرس ارز را چک کنید که درست وارد کرده باشید چرا که در ارزهای دیجیتال شما بانکدار خودتان هستید و اگر اشتباهی کاری را انجام دادید، دیگر مثلا نهاد واسطی مثل بانک وجود ندارد تا بتوانید ارزهای خود را برگردانید…

برای کم کردن کارمزد در این صرافی هم می‌توانید ارز صرافی کوینکس (CET) را خریداری کرده و در خود صرافی نگه دارید تا ۳۰ درصد کارمزد معاملات شما کاهش یابد.

پیشنهاد می‌کنیم ایمیلی که برای ثبت‌نام در صرافی استفاده می کنید، ایمیلی نباشد که هرزنامه و ایمیل های زیادی به آن ارسال می شود و بهتر است اصلا ایمیلی جداگانه برای صرافی ایجاد کنید که همیشه پیام‌هایی که ارسال می کنید را بتوانید چک کنید.

همچنین ویژگی خوب دیگری که این صرافی دارد این است که اگر شما می‌خواهید برای فرد دیگری ارزی انتقال دهید که عضو صرافی کوینکس است، حتی می‌توانید با کارمزد صفر آن را انتقال داخلی دهید، برای این کار، فقط نیاز به ایمیل ثبت نام یا شماره همراه فردی است که می‌خواهید به آن ارز انتقال دهید.

مورد دیگری که باید توجه کنید این است که پیشنهاد می‌شود برای ورود دو مرحله‌ای، از گوگل آتنتیکیتور استفاده کنید و نه شماره همراه.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.