کد مطلب: ۲۰۸۲۵۷

صعود شاخص بورس به ارتفاع ۹۸ هزار واحدی

صعود شاخص بورس به ارتفاع ۹۸ هزار واحدی

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۸.۷۴ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۱۵۷ واحدی رسید.

شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۹.۱۰۱ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۲۴۹ واحدی رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۹۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۶۱ میلیون سهم طی ۱۱ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز نماد کگل، فارس، خپارس، شیراز، خزامیا یا روند صعودی و نماد فولاد، فملی با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۳۰.۱ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۹۶ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۶۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۸ میلیون سهم طی ۳ هزار نوبت معاملاتی است.

کاهش شاخص کل فرابورس در جریان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد 11.97 واحدی به پله ۹۸ هزار و 160 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 602 میلیون سهم طی 51 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز نماد کگل، کچاد، خساپا، خودرو یا روند صعودی و نماد فولاد، شپنا، فملی با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 80 واحد کاهش به پله ۱ هزار و 97 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 233 میلیون سهم طی 23 هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد 8.74 واحدی به پله 98 هزار و 157 واحدی رسید.
بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 1 میلیارد سهم طی 76 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز نماد کگل، کچاد، ونیرو با روند صعودی و نماد فولاد، فملی، شپنا، شبندر با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 1.20 واحد کاهش به پله یک هزار و 97 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 3 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 299 میلیون سهم طی 32 هزار نوبت معاملاتی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.