کد مطلب: ۱۱۸۷۹۲

طرح تحقیق از ایرالکو در مجلس کلید خورد

طرح تحقیق از ایرالکو در مجلس کلید خورد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تقدیم تحقیق و تفحص از آلومینیوم سازی ایران(ایرالکو) به هیات رئیسه مجلس خبر داد. علی اکبرکریمی بااشاره به کلید خوردن تحقیق و تفحص از آلومینیوم سازی ایران (ایرالکو) گفت:تحقیق و تفحص از آلومینیوم سازی ایران (ایرالکو) به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد. نماینده مردم اراک درمجلس شورای اسلامی افزود:شرکت آلومینیوم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تقدیم تحقیق و تفحص از آلومینیوم سازی ایران(ایرالکو) به هیات رئیسه مجلس خبر داد.
علی اکبرکریمی بااشاره به کلید خوردن تحقیق و تفحص از آلومینیوم سازی ایران (ایرالکو) گفت:تحقیق و تفحص از آلومینیوم سازی ایران (ایرالکو) به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد.

نماینده مردم اراک درمجلس شورای اسلامی افزود:شرکت آلومینیوم سازی ایران (ایرالکو) سهامی عام و در بورس بوده که به عنوان بزرگترین تولیدکننده فلز آلومینیوم درکشور درشهر اراک واقع است.

کریمی ادامه داد:با عنایت به وظایف قانونی مقرر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه نظارت و به منظور دفاع از حقوق تمامی ذینفعان درشرکت آلومینیوم سازی ایران و نیز در جهت صیانت همه جانبه از بیت المال،درخواست تحقیق و تفحص از شرکت آلومینیوم سازی ایران (ایرالکو) تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.

وی با اشاره به دلایل تحقیق و تفحص از "ایرالکو" یادآور شد:در تحقیق و تفحص از شرکت مذکور اقدامات انجام شده در شرکت به منظور کاهش و حذف آلایندگی موجود،عملکرد مالی شرکت شامل قیمت تمام شده فروش و سود و سایر شاخص های عملکرد مالی این شرکت بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:همچنین نحوه جذب و بکارگیری نیروی انسانی در شرکت ایرالکو و وضعیت حقوق و مزایای پرداختی دراین شرکت مورد بررسی قرار می گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.