کد مطلب: ۷۵۰۹۷۲

طرح زوج و فرد تهران فردا اجرا می‌شود؟

طرح زوج و فرد تهران فردا اجرا می‌شود؟

جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا امروز برگزار و برای اجرای طرح زوج و فرد در دو روز آینده تصمیم‌گیری شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طرح زوج و فرد در دو روز آینده از در منزل اجرا می‌شود و فروش روزانه طرح ترافیک نیز توسط شهرداری تهران متوقف است. بر این اساس پلیس راهور تهران بزرگ موظف شد تا از تردد شبانه کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی در سطح شهر تهران طی دو روز آینده جلوگیری کند.

فعالیت‌های ورزشی در محیط باز و سربسته برای فردا و پس فردا نیز ممنوع است و اداره کل ورزش و جوانان ملزم بر نظارت بر این موضوع است.

این کارگروه از شهروندان خواست که از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت لزوم از ماسک مناسب N95 استفاده کنند. همچنین روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت کنند.

مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شد؟

علاوه بر این، مقرر شد تمامی دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزش استان تهران در تمامی مقاطع تحصیلی به جز در دو شهرستان‌ دماوند و فیروزکوه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 28 و 29 دی‌ماه به صورت غیر حضوری فعالیت کنند. همچنین کودکستان‌های استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین وضعیت تعطیلات صفحه جامعه تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بی نتیجه و طرح اشتباهی است.چند ساله اجرا میشه و بازهم نرافیکه با این همه ماشین.مشکل رو از ریشه حل کنید