کد مطلب: ۶۰۴۹۱۰

آغاز طرح‌های فروش‌ فوق‌العاده خودرو به صورت هفتگی

آغاز طرح‌های فروش‌ فوق‌العاده خودرو به صورت هفتگی

پس از صدور مجوز افزایش قیمت خودروهای داخلی و اعلام قیمت جدید محصولات، معاونان بازاریابی و فروش هر دو خوروساز از آغاز مجدد طرح‌های مستمر فروش فوق‌العاده خبر دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از اتمام دوره شش ماهه از آخرین قیمت‌گذاری شورای رقابت برای محصولات خودروسازان، زمانیکه افزایش قیمت‌ها اعمال و قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا برای نیمه دوم سال جاری اعلام شد، مدیران خودروساز قول دادند که با توجه به اصلاح قیمت‌ها، تولید و عرضه را افزایش خواهند داد و بدین ترتیب هر هفته عرضه فوری و فروش فوق‌العاده محصولات خود را اجرا خواهند کرد.

فروش فوری هفتگی کلید می‌خورد

بابک رحمانی- معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو- در پی اصلاح قیمت‌ محصولات و اعلام قیمت‌های جدید، از آغاز فروش فوری هفتگی و افزایش عرضه محصولات خبر داد.

وی ضمن اشاره به افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید، بر ضرورت اصلاح قیمت محصول نهایی براساس بهای تمام شده تولید تاکید و اظهار کرد: با اصلاح قیمت‌ها و تزریق نقدینگی به خطوط تولید، از زیان هنگفت خودروسازان و تهدید تولید ملی و اشتغال هزاران نفر در زنجیره تامین و تولید خودرو جلوگیری خواهد شد. اصلاح قیمت‌ها سبب افزایش تولید و عرضه به بازار شده و علاوه بر حذف واسطه‌گری و سودجویی در بازار، حفظ حقوق مشتریان و منافع سهامداران خودروسازی را به دنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول در گروه صنعتی ایران‌خودرو، میزان افزایش قیمت را بر مبنای تورم بخشی، حدود ۱۸ درصد اعلام کرد و گفت: به دنبال تصمیم‌های اتخاذ شده در رابطه با اصلاح قیمت محصولات خودروسازان، گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه‌های فروش فوری هفتگی و افزایش تولید و عرضه محصولات خود را آغاز می‌کند.

افزایش تولید و عرضه محصولات و آغاز طرح‌های مستمر فروش هفتگی از امروز

همچنین حسین کاظمی-معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا- نیز ضمن اشاره به اصلاح قیمت محصولات تولیدی سایپا و افزایش بهای کارخانه‌ای خودرو، از تداوم روند طرح‌های هفتگی و مستمر فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو با هدف تنظیم بازار، پاسخگویی به نیاز مصرف‌کنندگان واقعی و کمک به حذف واسطه‌گری خبر داد و گفت: به‌ دنبال افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید و مواداولیه همچون فولاد، آلومینیوم، مس، محصولات پلیمر، پتروشیمی و سایر مواد اولیه و قطعات که منجر به افزایش چشمگیر قیمت تمام شده محصولات شده، قیمت رسمی محصولات سایپا از امروز به‌ طور متوسط بر اساس محاسبه تورم، ۱۸ درصد افزایش یافت.

وی اعلام کرد: اولین طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سایپا با قیمت‌های جدید از شنبه هفته آینده به مرحله اجرا در می‌آید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    منو اینهمه خوشبختی محاله یک ماه فروش ویژه میزارن بعد دوباره میگن داریم ضرر میدیم بعد دوباره افزایش قیمت.

  • علی

    دیگه این داره یه روال عادی خودروسازان وطنی میشه..
    قیمت هارو هر چند وقت یه بار و هر چه قدر که خواستن بالا ببرن و اگه با اعتراض و مخالفتی هم روبرو شدن عرضه رو تا تامین خواسته هاشون متوقف میکنن، بعد تامین هم باز همون اش و کاسه گرونی و قرعه کشی و کیفیت پایین و..
    تا کی میخواین این وضع رو ادامه بدین!؟

  • ناشناس

    همش الکیه .سه ماهه برنده شدم از ایران خودرو الان 4ماهه ندادن هنوز.

    • ناشناس

      چرا ناشکری، من و افراد مثل من که سرپرست خانواریم و خودرو نداریم و برا فروشمون هم نیست و با 16 بار شرکت در قرعه‌کشی برنده هم نشده ایم و 18 درصد افزایش قیمت خورده و حقوقمون یعنی یه ریال افزایش هم نیافته چه کنیم؟!!تازه ما همه اش استرس داریم و دو دست دعا به سوی خدا داریم، آری این چنین ست برادر!!! ناشکر نباش.

  • ناشناس

    اخه حقوق کارگر و کارمند چرا با تورم بالا نمیره حقوق کارمند سه ماه یکبار اضافه کنید چه وضعشه اخه

  • ناشناس

    یه زمانی میرسه سمند و سورن ۴۰ تومنی سراز ۵۰۰ تومن در میارن حقوق کارگر و کارمند به ۱۰ تومن هم نمی رسه??

  • ناشناس

    از مجتهدین خواهشمند هست یه فتوا بدهند اگر خدا قبول دارید

    • ناشناس

      خخخخخ

  • ناشناس

    یادش بخیر یه زمانی بود این شرکتها به مردم التماس میکردن ازشون ماشین بخرن هر کتری برای جلب نظر مشتری میکردن اما الان بر عکسه چی شده که مردم به اونا التماس میکنن اونا هم قطره چکونی ماشین میدن با قرعه کشی میکنن و هزارتا منت سر ما میزارن و مردم هم برای رسیدن به خودرو سر و دست میشکنن
    چاره این شرکتها اینه که همه مردم اونها رو تحریم کنن و چند ماه ماشین نخرن تا به خودشون بیان و اینقدر ظلم نکنن

  • عبداله

    چرا قیمت ماشین ها را پایین نمی آورید فقط تند تند بالا می برید قیمت را نظارت کنید بر بازار خودرو. چرا دولت زورش به کار خانه خودرو سازی ها نمی رسد.چرا خودرو وارد نمی کنید قیمت ها بیاید پایین از مشهد عبداله

  • ناشناس

    تحویل سال آینده با شصت درصد تورم بیشتر، ملتم تو صف خرید

  • ناشناس

    تو این ۲۷ روز گذشته از لغو افزایش خودرو هیچ گونه برنامه پیش فروشی نداشتن همینکه افزایش قیمت خورده دارن پیش فروش میزارن
    به این حرکت واقعا چی میگن؟؟؟!!!
    اینا دنبال تنظیم بازار خودرو هستن؟؟!!!!!!!!
    همشون دنبال پر کردن جیب خودشونن و اصلا بفکر مردم بیچاره نیستن