کد مطلب: ۱۳۰۶۸۶

طرح پاکسازی معابر سطح منطقه ۲

طرح پاکسازی معابر سطح منطقه 2

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو از طرح پاکسازی معابر و شستشو بزرگراه های سطح منطقه دو به صورت مستمرخبر داد .

به گزارش تجارت نیوز، علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت : سعی داریم برنامه هایی را برای منطقه دو آماده و مهیا نمایم تا علاوه بر رضایت شهروندان بتوانیم به خوبی به اهداف شهرداری تهران دست بیابیم.
وی اظهار داشت : اداره خدمات شهری شهرداری منطقه دو در سال جاری برای منطقه برنامه های مختلفی را برنامه ریزی و تدارک دیده است که باید با تمام توان و نیرو در این راستا گام برداریم.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام اینکه طرح پاکسازی معابر سطح منطقه به صورت مستمر برگزار می شود، گفت: شهروندان نیز باید همراه مجموعه شهرداری باشند چرا که در اجرای بهینه فعالیت‌های خدمات شهری با بهترین برنامه‌ریزی‌ها و مناسب‌ترین تجهیزات بدون همکاری کامل شهروندان میسر نمی‌شود.
جعفری با اشاره به اینکه ارائه این خدمات شهری به منظور رفاه حال ساکنان منطقه انجام می‌شود، گفت: در راستای ارتقاء بهداشت زیست محیطی عملیات رفت و روب و شستشو تجهیزات شهری به صورت مستمر انجام می‌شود لذا همکاری و مشارکت شهروندان در موفق شدن این طرح تأثیر بسزایی دارد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان تصریح کرد: به منظور افزايش طول عمر امکانات شهري و افزايش رضايتمندي شهروندان، اداره خدمات شهری منطقه نسبت به شستشو المانهای ترافیکی و همچنين ساير تجهیزات شهري بزرگراه چمران به متراژ 11کیلومتر اقدام نموده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.