کد مطلب: ۳۵۵۷۶۱

بررسی تازه‌ترین عملکرد پارس‌خودرو مربوط به بهمن ماه امسال:

موجودی پارکینگ پارس‌خودرو چقدر است؟

موجودی پارکینگ پارس‌خودرو چقدر است؟

شرکت پارس‌خودرو در پایان بهمن ماه سال جاری هشت هزار و 378 خودروهای دپو شده در پارکینگ داشته است. این شرکت خودروسازی میزان تولید و فروش خود را در بهمن ماه کاهش داده است.

شرکت خودروسازی پارس‌خودرو گزارش عملکرد بهمن ماه را بر روی سایت کدال قرار داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت پارس‌خودرو در تازه‌ترین گزارش خود میزان تولید و فروش مقداری و قیمتی را به اطلاع عموم رسانده است.

بر اساس این گزارش، پارس‌خودرو در دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه امسال از محل فروش محصولات 184 میلیارد تومان درآمد داشته است.

این خودروساز با میانگین 275 دستگاه تولید روزانه در بهمن ماه سال جاری هشت هزار و 227 دستگاه خودرو تولید کرده که بخش اعظم تولیدش مربوط به گروه رنو بوده است.

همچنین در دوره مذکور، سایپا از حدود هشت هزار دستگاه خودرو تولیدی، شش هزار و 98 خودرو را به فروش رسانده و بقیه خودروها به مابقی خودروهای موجود در پارکینگ این شرکت اضافه شده است.

با توجه گزارش‌های ماهانه، در پایان بهمن ماه امسال ایران‌خودرو بیش از 30 هزار و سایپا بیش از 41 هزار دستگاه خودرو در پارکینگ داشته‌اند. به همین ترتیب بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت پارس‌خودرو نیز در پایان بهمن ماه سال جاری هشت هزار و 378 خودروهای دپو شده در داشته است.

عملکرد مالی پارس‌خودرو در بهمن 97

میزان تولید پارس‌خودرو در بهمن ماه در مقایسه با دی ماه حدود 9 درصد و میزان فروش خودروهای این شرکت نیز 28 درصد کاهش داشته است.

همچنین درآمد حاصل از فروش محصولات پارس‌خودرو در بهمن ماه نسبت به دی ماه امسال 8.2 درصد افت داشته است.

پارس‌خودرو در 11ماهه نخست سال جاری حدود 125 هزار دستگاه خودرو تولید کرده و طی همین دوره 123 هزار و 923 دستگاه از محصولاتش را به فروش رسانده است.

همچنین این شرکت خودروسازی با سرمایه 2.2 هزار میلیاردی در بورس اوراق بهادار در حال فعالیت است.

عملکرد مالی پارس‌خودرو در بهمن 97

قیمت سهام پارس‌خودرو در بهمن ماه

قیمت سهام پارس‌خودرو طی بهمن ماه سال جاری با افت 8.3 درصدی از 848 ریال به 777 ریال کاهش یافته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.