کد مطلب: ۶۳۸۸۷۸

عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۱ اعلام شد

عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۱ اعلام شد

ایرانسل عیدی خود به مشترکانش به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ را اعلام کرد. این عیدی، شامل تا ۱۰هزار تومان اعتبار هدیه، پاداش ۱۰ درصدی کیف پوی دیجیتال و نیز، بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی با قیمت تخفیفی است.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، می‌توانند از ۲۶ اسفند تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۱*، از ۱۰۰۰ تا ۱۰هزار تومان، به‌صورت بختانه (تصادفی) از ایرانسل عیدی بگیرند.

در همین بازه زمانی، در صورتی که مشترکان ایرانسل، کیف پول دیجیتال خود را از طریق درگاه بانکی شارژ کنند، معادل ۱۰ درصد از رقم شارژ، به عنوان پاداش، به اعتبار کیف پول دیجیتال آنها افزوده خواهد شد.

همچنین تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، می‌توانند یک بستۀ ترکیبی، شامل یک ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۴۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بستۀ تخفیفی، در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۲۴ ساعت خواهد بود. فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

جزئیات بیشتر:
https://irancell.ir/b/291918/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    واقعا خجالت اوره یه هزارتومن عیدی دادن ودیگر هیچ بقیه اش شعره

  • ناشناس

    اولش نوشته نیس هزینه داره به مردم اینترنت رایگان میدادی