کد مطلب: ۴۳۲۶۰۴

فردا کدام دانشگاه‌های کشور تعطیل هستند؟

فردا کدام دانشگاه‌های کشور تعطیل هستند؟

به دنبال شیوع کرونا و افزایش تعداد نفرات مبتلا و همچنین برای جلوگیری از سرایت احتمالی این بیماری، دانشگاه‌های برخی استان‌ها تا پایان هفته جاری تعطیل شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شیوع ویروس کرونا در کشور طی چند روز گذشته و قابل انتقال بودن این بیماری، دانشگاه‌های برخی استان‌ها تا آخر هفته جاری تعطیل شدند.

در ادامه اسامی دانشگاه‌هایی که فردا تعطیل هستند ارائه شده است:

تعطیلی دانشگاه‌های خوزستان

بنا بر دستور غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، برای جلوگیری از سرایت احتمالی ویروس کرونا ، مدارس و مراکز آموزشی خوزستان تا پایان هفته تعطیل اعلام شدند.

تعطیلی مدارس استان رنجان تا 7 اسفند

اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اعلام کرد که به دنبال پیشگیری از بیماری حاد تنفسی ویروس کرونا ، تمامی مدارس استان زنجان تا پایان هفته در تمامی مقاطع صبح و عصر تعطیل است.

تعطیلی دانشگاه‌های قم

در پی شیوع بیماری کرونا و انجام اقدامات پیشگیرانه برای کنترل این بیماری، تمام مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، مهدکودک‌ها و مراکز حوزوی استان قم آخر هفته تعطیل است.

تعطیلی دانشگاه‌های اراک

بر اساس مصوبه شورای تامین استان مرکزی، علاوه بر دانشگاه‌ها و مدارس، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌های آزاد و آموزشگاه‌های زبان هم تا پایان هفته جاری در اراک تعطیل خواهد بود.

تعطیلی مراکز آموزشی گیلان

براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به منظور افزایش آمادگی‌ها و جلوگیری موثر از گسترش شیوع کرونا ویروس تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های غیر دولتی، پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک گیلان از یکشنبه چهارم اسفند تا پایان هفته جاری تعطیل است.

مراکز آموزشی همدان تعطیل شد

به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و اهتمام به سلامتی دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌های آنان و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تمامی دانشگاه‌ها، مدارس دوره‌های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان تا پایان هفته جاری در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل گردیدند.

تعطیلی مراکز آموزشی البرز

مطابق اعلام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی البرز تمام کلاس‌های آموزشی (نظری و عملی) دانشگاه علوم پزشکی البرز به مدت یک هفته تعطیل شد.

همچنین معاون امور عمرانی استانداری البرز گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و توجه به سلامتی دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان و خانواده‌های محترم و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی و دانشگاهی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان تا پایان هفته جاری در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

دانشگاه آزاد اردبیل تعطیل شد

دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل کلاس‌های درسی خود در تمامی استان را طی فردا یکشنبه و پس‌فردا دوشنبه به مدت دو روز تعطیل اعلام کرد.

دانشگاه‌های تهران هم تعطیل شد

علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت گفت: ‏تمامی دانشگاه‌های استان‌های تهران تا آخر هفته تعطیل است.

دانشگاه‌های قزوین تعطیل شد

‏تمام دانشگاه‌های استان‌ قزوین تا آخر هفته تعطیل است.

دانشگاه‌ های اصفهان تعطیل شد

‏تمام دانشگاه‌های استان‌ اصفهان تا آخر هفته تعطیل است.

دانشگاه‌های گلستان تعطیل شد

بنا به دستو وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان همه مقاطع تحصیلی اعم از مدارس و دانشگاه‌های استان تا آخر هفته جاری تعطیل اعلام شد.

دانشگاه‌های مازندران تعطیل شد

بنا به دستو وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی همه مقاطع تحصیلی اعم از مدارس و دانشگاه‌های استان تا آخر هفته جاری تعطیل اعلام شد.

تعطیلی دوره کارآموزی علوم پزشکی خوی

دوره‌های کارآموزی دانشکده علوم پزشکی خوی فردا تعطیل شد.

تعطیلی دوره کارآموزی علوم پزشکی سمنان

کلیه کلاس‌ها و دوره های کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

تعطیلی دوره کارآموزی علوم پزشکی تبریز

دانشگاه علوم پزشکی تبریز حضور دانشجویان در بخش‌های بیمارستانی مرتبط با کرونا را لغو کرد.

کلاس‌های دانشگاه تبریز تعطیل شد

معاون آموزشی دانشگاه تبریز گفت: به دنبال تماس تعدادی از دانشجویان دانشگاه تبریز و اعلام تعطیلی کلاس‌های این دانشگاه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کلاس‌های دانشگاه تبریز تعطیل هستند.

تعطیلی دوره کارآموزی دانشگاه آزاد شهرکرد

کلیه کارورزی‌ها و کارآموزی‌های رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد تا ۲۱ اسفند تعطیل شد.

تعطیلی کلاس‌های درس علوم پزشکی کرمان

کلاس‌های درس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در تمامی مقاطع به جز اینترن‌ها و دستیاران تخصصی و فوق تخصصی تا آخر هفته جاری تعطیل شد.

دانشگاه‌های خراسان رضوی تا پایان هفته تعطیل شد

به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تمامی دانشگاه‌های استان خراسان رضوی به مدت ۳ روز آینده تعطیل خواهند بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.