کد مطلب: ۳۴۳۵۱۸

حسن فروزان‌فرد در گفتگو با تجارت‌نیوز:

از گروه ائتلاف فردا جدا نشده‌ام / حضور انفرادی در انتخابات اتاق نتیجه نمی‌دهد

از گروه ائتلاف فردا جدا نشده‌ام / حضور انفرادی در انتخابات اتاق نتیجه نمی‌دهد

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: بنده هرگز از گروه ائتلاف فردا کناره‌گیری نکردم. در این دوره با توجه به جمع‌بندی و نگاهی که به انتخابات این دوره دارم، یک گروه تلگرامی را در این زمینه در راستای شفافیت برنامه‌ها تشکیل دادم.

به گزارش تجارت‌نیوز،در لابه‌لای اخبار و گمانه‌زنی‌های مربوط به انتخابات اتاق بازرگانی برخی شنیده‌ها حاکی از این است که حسن فروزان‌فرد، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با تشکیل گروه تلگرامی از گروه ائتلاف فردا کناره‌گیری کرده است. اما فروزان‌فرد این مساله را تکذیب می‌کند.

عضو فعلی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به این پرسش که چرا از گروه ائتلاف فردا کناره‌گیری کرده‌اید؟ به تجارت‌نیوز گفت: این بحث‌ها شایعه‌ای بیش نیست. بنده هرگز از گروه ائتلاف فردا کناره‌گیری نکردم. در این دوره با توجه به جمع‌بندی و نگاهی که به انتخابات این دوره دارم، یک گروه تلگرامی را در این زمینه در راستای شفافیت برنامه‌هایم تشکیل دادم.

حسن فروزان‌فرد اظهار کرد: تشکیل ائتلاف‌ها زمینه پیوستگی و هماهنگی را در پای صندوق‌های رای ایجاد خواهد کرد. معتقدیم که در انتخابات این دوره اتاق بازرگانی هر یک از کاندیداها نیز به‌طور مستقل اطلاعات بیشتری درباره نوع نگرش و اندیشه‌ خود را در اختیار افرادی که می‌شناسند، قرار دهند. بنابراین راه‌اندازی گروه تلگرامی مستقل کاری تکمیلی نسبت به دوره گذشته محسوب می‌شود.

توصیه ما به افراد صاحب‌نام و اعضای اتاق این است که چنانچه قصد ورود در این انتخابات را دارند، هر چه زودتر برای نام‌نویسی در انتخابات اقدام و به‌طور شفاف درباره موضعشان سخن بگویند.

او ادامه داد:در دوره قبل تمام پیام‌ها و گفتگوهای اعضا در چهارچوب ائتلاف بوده و تا زمانی که پیام‌ ائتلاف فردا در این دوره نهایی شود، بنده هم برای پیوستگی در این گروه اعلام حضور خواهم کرد.

فروزان‌فرد درباره نوع فعالیت‌های گروه ائتلاف فردا اظهار کرد: گروه ائتلاف فردا هنوز به‌طور رسمی فعالیت‌های خودش را آغاز نکرده است. باید اشاره کرد که تشکیل ائتلاف‌ها پیروی از یک حزب سیاسی یا اقتصادی نیست. بلکه ائتلاف جمعیتی از فعالان اقتصادی است که در زمان انتخابات افراد برای رسیدن به یک نقشه راه، به یک جمع‌بندی یا هماهنگی لازم دست می‌یابند. این نوع فعالیت‌ها به‌طور مجدد در این دور نیز تکرار خواهد شد؛ چرا که هیچ فردی در انتخابات اتاق تهران بدون همراهی با یک گروه که دارای ایده است، موفق نخواهد شد.

او در توصیه‌ای به فعالان اقتصادی گفت: توصیه ما به افراد صاحب‌نام و اعضای اتاق این است که چنانچه قصد ورود در این انتخابات را دارند، هر چه زودتر برای نام‌نویسی در انتخابات اقدام و به‌طور شفاف درباره موضعشان سخن بگویند.

فروزان‌فرد اظهار کرد: نگرانی که برای کسب‌وکارها وجود دارد، زمینه را برای مسئولیت‌پذیری بیشتر دشوار می‌کند. در این بازه زمانی عده‌ای از اعضا هستند که تصمیمشان را برای ورود در انتخابات اخذ کردند که امیدواریم به موقع اقدام مورد نظر را انجام دهند.

جدیدترین اتفاقات مربوط به این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی را می‌توانید در سلسله اخبار انتخابات اتاق بازرگانی تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.