خبر مهم:

کد مطلب: ۳۵۳۱۶۲

به‌منظور وصول درآمدهای پایدار شهرداری تهران صورت می‌گیرد

توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار سال ۱۳۹۷ شهرداری تهران

توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار سال 1397 شهرداری تهران

قبوض انبوه عوارض پایدار شهرداری تهران که شامل (عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند) است در مناطق 22گانه شهر تهران در حال توزیع است.

قبوض انبوه عوارض پایدار شهرداری تهران که شامل (عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند) است در مناطق 22گانه شهر تهران در حال توزیع است.

به گزارش تجارت‌نیوز و براساس گزارش روابط عمومی اداره کل تشخیص و وصول درآمد و به نقل از مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، پس از فرآیند تولید و چاپ قبوض انبوه، توزیع آنها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و شرکت پیک بادپا آغاز شده است و به‌تدریج تا اوایل اسفند ماه در سطح مناطق توزیع می‌شود.

وحید عرب گفت: مهلت پرداخت قبوض تا پایان سال جاری است و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ پرداخت کنند شامل تسهیلات خوش‌حسابی شهرداری تهران خواهند شد.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران افزود، شهروندان گرامی می‌توانند از طریق پرتال شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir ، سامانه تلفنی 137، اینترنت‌بانک، همراه‌بانک، تلفن‌بانک، ATM و از طریق درگاه‌های غیرحضوری بانک‌های طرف قرارداد شهرداری تهران، قبوض عوارض را پرداخت کنند. ضمنا در سال جاری علاوه بر روش‌های قبلی پرداخت قبوض، امکان پرداخت عوارض از طریق اپلیکیشن #137* نیز فراهم شده است.

وی گفت: به‌منظور رفاه حال شهروندان محترم و تکریم ارباب‌رجوع، ستادهای ویژه پاسخگویی به سوالات احتمالی شهروندان در ادارات درآمد مناطق 22گانه شهرداری تهران، دفاتر خدمات الکترونیک شهر و اداره کل تشخیص و وصول درآمد دایر شده است که جوابگوی مودیان محترم هستند.

وحید عرب در خصوص اطلاعات و موارد مندرج در قبض‌ها یادآور شد و گفت در سال جاری کاهشی در مبالغ برخی قبوض به وجود آمده است که این کاهش مبلغ ناشی از متوسط بهای خدمات مدیریت پسماند املاک غیرمسکونی است و ضمنا 45 درصد نرخ دفترچه ارزش معاملاتی املاک سال 96 برای عوارض نوسازی در قبوض سال 97 محاسبه و اعمال شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.