کد مطلب: ۵۷۷۶۸۵

انجام قرعه‌کشی ۴ محصول سایپا + لینک اعلام نتایج

انجام قرعه‌کشی ۴ محصول سایپا + لینک اعلام نتایج

قرعه کشی ۴ محصول سایپا، انجام شد و اسامی برندگان پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی، فردا دوشنبه ۱۵ شهریور، در سایت رسمی این گروه منتشر می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده ۴محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ شامل کوییک دنده‌ای، کوییک. آر، کوییک. اس و ساینا. اس با حضور نهاد‌های نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۲۹۸ هزار و ۹۴۷ نفر شرکت کردند که ۲۹۳ هزار و ۳۰۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودرو‌ها براساس قرعه‌کشی باشد ۳۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

در قرعه‌کشی ۴ محصول سایپا، ۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو ساینا. اس عرضه می‌شود. علاوه بر این ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک. اس، ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه کوییک دنده‌ای و ۴ هزار دستگاه کوییک. آر عرضه می‌شود.

اسامی قرعه کشی ۴ محصول سایپا، پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی فردا دو‌شنبه ۱۵ شهریور ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده، پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نام‌کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند ( خبرگزاری صداوسیما ).

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، در قرعه کشی ۴ محصول سایپا کوئیک دنده‌ای به قیمت ۱۴۱.۰۶۲.۰۰۰، کوئیک R به نرخ ۱۴۹.۴۱۶.۰۰۰، ساینا S به قیمت ۱۴۲.۵۳۷.۰۰۰ و کوئیک S به نرخ ۱۵۴.۹۹۵.۰۰۰ تومان عرضه شدند.

Capture 2

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نخرید چیزی نیست که صادر شود مجبوراٌ ارزان بدهند کشورهای خارجی که این اشغالها را نگاهشم نمی کنند ایرانی ها را مجبور به خرید این اشغالها می کنند حرف آخر نخرید

  • رحمانی

    سلام به مشتریان سایپاتوصیه نی کنم به عنچان شخصی که مشتری سایپا بوده و بی نهایت بد قولی دیده اصلا ثبت نام نکنید
    کلا دروغ گو و کلاش عستند . خدا ازشون نگذره کنه بعد از کلی تاخیر ماشین را پلاک کردند و تو پارکینگشون داره خاک می خوره پنجاه روز هست هی امروز و فردا می کنند و تحویل نمیدهند نمی دونم می خوان با امار ماشین های موجود مال مردم دوباره سر بقیه مردم را شیره بمالند و سه ماهه بنویسند و یه سال دیگه‌بهشون بدهند .
    من یه ساله نوشتم الان یک سال و تیم هستدستمون هم به هیچ جایی بند نیست .

  • حسابرس

    سلام . بله سالهاست پایبند به نخریدن هستیم ولی متاسفانه اغلب بخاطر منافع شخصی مردم هجوم می برن برا خرید با وجود اینکه ماشین دارند و نیازی ندارن جهت خرید.

  • محمد

    خب به سلامتی
    هم اکنون محصولات سایپا با دوبرابر خریداری شده به صورت نقدی و اقساطی در نمایشگاه دلالان عزیز به فروش میرسد