خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۲۵۳۰

اجاره آپارتمان در غرب تهران چقدر است؟ / جنت آباد ارزان‌تر است یا ستارخان؟

اجاره آپارتمان در غرب تهران چقدر است؟ / جنت آباد ارزان‌تر است یا ستارخان؟

بر اساس قیمت فروش آپارتمان در غرب تهران لیستی از متوسط اجاره ماهانه در برخی از مناطق غربی تهران به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت مسکن در غرب تهران، متوسط اجاره ماهانه در برخی از مناطق غرب تهران به دست آمده است.

بنا بر اطلاعات موجود در جدول، مناطق تهران‌سر، استاد معین و چیتگر با متوسط اجاره در کانال ۹ میلیون تومان ثبت شده‌اند که به این ترتیب از مناطق ارزان غرب تهران برای اجاره‌نشینی هستند.

اجاره آپارتمان در منطقه کوهک و دریاچه خلیج فارس در کانال ۱۰ میلیون تومان است. طرشت، دهکده المپیک و شهر زیبا مناطقی هستند که اجاره ماهانه در این مناطق در محدوده ۱۱ میلیون تومان اعلام شده است.

جنت آباد شمالی با اجاره ۱۲ میلیون تومان، ستارخان با اجاره ماهانه ۱۲٫۷ میلیون تومان و جنت آباد مرکزی با قیمت ۱۲٫۸ میلیون تومان برای اجاره یک آپارتمان ۸۰ متری ثبت شده است.

متوسط اجاره آپارتمان در منطقه سازمان برنامه و باغ فیض ۱۳٫۱ میلیون تومان، جنت آباد جنوبی ۱۳٫۴ میلیون تومان ثبت شده است.

بر اساس قیمت‌های ثبت شده در آگهی‌های دیوار، جنت آباد شمالی و ستارخان تقریبا با نرخ اجاره یکسانی ثبت شده‌اند اما جنت آباد جنوبی از نرخ اجاره بالاتری برخوردار است.

در جدول زیر متوسط اجاره ماهانه در برخی از مناطق غرب تهران را مشاهده می‌کنید.

45 page 0001 8

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • احمد

    من متوجه نیستم چراباید خبرنگار اینچنین دروغ بگوید بله ممکن است مالکینی باشند بااین قیمت ها کرایه بدهند درجنت آباد وستارخان واحدهایی هستند خیلی ارزانتر درپایان من دروصیت نامه ام خواهم نوشت من انسان پستی بودم چون دردورانی زشت وپرازپستی زندگی کردم چون ابتدای ترین حق انسان یعنی خوابیدن رااز هموطنان من سلب شده بود ومن فقط نظاره گر بودم

  • ناشناس

    شما با این اخبار باعث بالا ماندن مبلغ اجاره خانه ها میشوید که به نفع صاحبخانه های بی انصاف است در پخش اخبار خدا رابیشتر در نظر داشته باشید

  • ناشناس

    حالا هی قیمتا الکی بره بالا به تهش فکر کنین چهارستون بدنتون به وحشت و لرزه درمیاد بذار بره بالاتر