کد مطلب: ۶۳۹۸۵۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اجاره ویلا روزی ۱۴ میلیون تومان! / واکنش مردم به قیمت‌های عجیب اجاره ویلا

اجاره ویلا روزی ۱۴ میلیون تومان! / واکنش مردم به قیمت‌های عجیب اجاره ویلا

تعطیلات نوروز نزدیک است و مثل هر سال تب سفر به شمال داغ می‌شود. در این شرایط قیمت اجاره ویلا چقدر است؟ واکنش مردم به قیمت اجاره روزانه ویلاهای لاکچری چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، شمال کشور به ‌دلیل شرایط آب‌هوایی و جاذبه‌های گردشگری خاصی که دارد از اصلی‌ترین مقاصد برای مسافرت و یکی از دغدغه‌های اصلی این مسافران تهیه مکانی مناسب و امن برای اقامت است. در این شرایط قیمت‌ها در بازار اجاره ویلا چگونه است؟

اما کرایه یک شب ویلا در شهرهای شمالی چقدر است و این مبالغ با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروز چقدر افزایش داشته است؟

ویلاهایی با امکانات معمولی که دسترسی آنچنانی نیز به دریا و جنگل ندارند، قیمت‌های مناسب‌تری دارند. مبلغی حدود یک میلیون تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان.

اجاره نجومی ویلاهای لاکچری

اوضاع برای ویلاهای لاکچری فرق دارد. این ویلاها امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، نگهبانی، دسترسی آسان به مناطق گردشگردی و گرمایش از کف دارند و قیمت اجاره آنها خیلی بیشتر از این حدود است.

یکی از فعالان بازار در بندر انزلی که اغلب ویلاهایی با امکانات کامل را اجاره می‌دهد می‌گوید ارزان‌ترین ویلایی که برای اجاره دارد شش میلیون تومان و گران‌ترین آن ۱۴ میلیون تومان است.

برای اجاره ویلایی در تنکابن با مساحت بالا روزانه ۱۲ میلیون تومان درنظر گرفته ده بود.

در شهر بابلسر با اینکه ویلاهایی با قیمت مناسب نیز وجود دارد، ولی ویلاهایی با ۱۱ میلیون نیز اجاره می‌رود.

در آگهی‌ ویلاهای مربوط به رامسر نیز ویلایی سه خوابه استخردار با اجاره هفت میلیون تومان وجود داشت.

البته این قیمت‌ها در روزهای مختلف عید نوروز می‌تواند تفاوت داشته باشد. ویلایی در ماسال که تا ششم فرودین روزانه سه میلیون تومان اجاره برای آن تعیین شده است از این تاریخ تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش می‌کند. صاحب این ویلا می‌گوید در تابستان قیمت اجاره باز هم پایین‌تر می‌آید و پاییز دوباره باعث افزایش حدودی قیمت‌ها می‌شود.

واکنش مردم به این قیمت‌ها

«این افراد شناسایی شوند از آنان مالیات لازم گرفته شود و همچنین اجاره‌کنندگان شناسایی شوند برای اخذ مالیات و نوع کارشان فرصت خوبی است.»

«امسال کرونا تموم شده حکم تخلیه هم می‌دن»

«من باید پنج ‌ماه به سختی کار کنم که چهارده میلیون تومان رو جمع کنم، و بعضی‌ها هم این پول رو برای اجارهٔ یک روز ویلا می پردازند!»

«ترکیه و یا ارمنستان بریم کمتر در میاد»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.