کد مطلب: ۵۴۵۲۲۰

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت امروز خودرو

خودروهای میلیاردی در بازار کدامند؟ + جدول

خودروهای میلیاردی در بازار کدامند؟ + جدول

بازار خودروهای وارداتی که در قیمت‌های میلیاردی معامله می‌شوند در چند وقت اخیر کاهش قیمت را ثبت کردند. با توجه به کاهش قیمت در بازار خودروهای میلیاردی، درصد تغییر در قیمت آن‌ها چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در چند هفته گذشته، بازار خودروهای وارداتی با کاهش قیمت همراه بوده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، لیستی از خودروهای میلیاردی در بازار به همراه تغییرات هفتگی در قیمت آن‌ها به دست آمده است.

در بین خودروهای جدول زیر، نیسان جوک اسپرت با قیمت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و خودروی میتسوبیشی ASX با قیمت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از خودروهای ارزان قیمت لیست زیر هستند.

خودروهای کیا اپتیما هیبرید ، هیوندای توسان ix35 و میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ در محدوده قیمتی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون معامله می‌شوند.

در بین خودروهای موجود در جدول زیر، خودروهای رنو کولیوس ، بی‌ام‌و سری ۱ هاچبک ۱۲۵i، هیوندای آزرا گرنجور ، نیسان ایکس تریل و بی‌ام‌و سری ۳ سدان ۳۲۰i در محدوده قیمتی بالای دو میلیارد تومان قرار دارند.

با توجه به تغییرات هفتگی قیمت خوروها، هیوندای سوناتا LF هیبرید با ۶/۵ درصد کاهش قیمت ، خودروی کیا اپتیما هیبرید با کاهش ۸/۷ درصدی بیش‌ترین درصد تغییرات قیمتی را ثبت کردند.

در جدول زیر لیست خودروهای موجود در بازار با قیمت یک میلیارد تومان تا ۲/۵ میلیارد تومان را مشاهده می‌کنید.(قیمت خودروها به صورت روزانه، بر اساس بررسی میدانی معاملات انجام شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی‌های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه‌داران ماشین و تماس‌های روزانه با فروشندگان اتومبیل استخراج می‌شود.)

3 page 001 5 1 scaled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امیدوارم قانون ممنوعیت ورود ماشین های خارجی به ایران لغو بشه تا بتونیم ماشین های مدل جدید رو وارد کنیم و قیمت ماشین چه خارجی چه تولید داخل متعادل تر بشه.

  • ناشناس

    ماشین های ژاپنی لندکروزر ۲۰۲۲مگرچندقیمتهکهتوایران۲۰۱۰سهملیارده۸۵هزاردولارتوایرانچندتومنه