کد مطلب: ۳۶۴۳۰۱

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز اعلام کرد:

قیمت جدید سکه / گرانی ۲۵۰ هزار تومانی تنها در ۳ روز

قیمت جدید سکه / گرانی 250 هزار تومانی تنها در 3 روز

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران می گوید: امروز افزایش یک‌ باره قیمت انس جهانی، افزایش قیمت دلار و همچنین رشد تقاضا در بازار باعث شد که قیمت تمام سکه به مرز 5 میلیون تومان نزدیک شود.

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره گران شدن قیمت سکه به تجارت‌نیوز گفت: امروز افزایش یک‌ باره قیمت انس جهانی، افزایش قیمت دلار و همچنین رشد تقاضا در بازار باعث شد که قیمت تمام سکه به مرز پنج میلیون تومان نزدیک شود. قیمت تمام سکه به چهار میلیون و 940 هزار تومان رسید که نسبت به سه روز گذشته سکه تمام بهار آزادی 250 هزار تومان گران شد.

محمد کشتی‌آرا گفت: هر قطعه نیم سکه نیز امروز به قیمت دو میلیون 715 هزار تومان رسید که نسبت به دیروز با رشد قیمت 145 هزار تومانی رو به رو شد. ربع سکه هم به قیمت یک میلیون 750 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و هر قطعه سکه گرمی نیز در بازار به قیمت 930 هزار تومان رد و بدل شد که به ترتیب ربع سکه 80 و سکه گرمی 40 هزار تومان گران شد.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا قیمت سکه تا پایان هفته به پنج میلیون تومان خواهد رسید یا خیر؟ اظهار کرد: در شرایط فعلی بازار طلا و جواهر قابل پیش‌بینی نیست. در حقیقت این روزها باید قیمت‌ها طلا لحظه‌ای رصد شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این رئیس اتحادیه هم شده فقط سخنگو.فقط میاد قیمت اعلام میکنه.بابا یه کاری کنید