کد مطلب: ۳۶۵۱۴۶

نایب رئیس انجمن صنفی انبوه‌سازان تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت خانه در ماه رمضان گران نمی‌شود / اجاره‌بها در فصل بهار ثابت باقی می‌ماند

قیمت خانه در ماه رمضان گران نمی‌شود / اجاره‌بها در فصل بهار ثابت باقی می‌ماند

نایب رئیس انجمن صنفی انبوه سازان استان تهران می‌گوید: در ماه مبارک رمضان در بخش مسکن با تغییر قیمت رو به رو نخواهیم شد. همچنین اجاره‌بها هم در فصل بهار ثابت باقی می‌ماند.

نایب رئیس انجمن صنفی انبوه سازان استان تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خانه در ماه مبارک رمضان ارزان می‌شود؟ تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر وضعیت صنعت ساختمان در حالت رکودی قرار دارد. معتقدیم که در ماه مبارک رمضان در بخش مسکن با تغییر قیمت رو به رو نخواهیم شد. در واقع قیمت خانه در فصل بهار گران نمی‌شود.

ایرج رهبر اظهار کرد: برخی می‌گویند در شرایط رکودی قیمت مسکن ارزان می‌شود در حالی‌که این چنین نیست. زمانی‌که در وضعیت رکود تورمی قرار می‌گیریم قیمت مسکن ارزان نمی‌شود، بلکه قیمت حداکثری خود را حفظ می‌کند.

او درباره قیمت اجاره‎بها مسکن در ماه مبارک رمضان نیز بیان کرد: معمولا ماه مبارک رمضان فصل نقل و انتقال مستاجران نیست. در حقیقت امسال ماه رمضان با اواخر سال تحصیلی مصادف شده و بنابراین قیمت اجاره‌بها نیز ثابت باقی می‌ماند.

رهبر در پیش‌بینی درباره وضعیت خرید خانه در فصل بهار گفت: در فصل بهار قیمت مسکن ثابت باقی می‌ماند و تغییری در اجاره‌بها ایجاد نخواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.