کد مطلب: ۸۸۰۹۳۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت خانه در پیروزی چقدر است؟

قیمت خانه در پیروزی چقدر است؟

پیروزی یکی از پرتقاضاترین محله‌های شرق تهران برای خرید خانه است که تنوع بالایی چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ سن بنا برای متقاضیان دارد. اما سقف و کف قیمت آپارتمان در محله پیروزی چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیروزی یکی از قدیمی‌ترین و شلوغ‌ترین محله‌های شرق تهران است که در ناحیه 2 منطقه 13 شهرداری تهران واقع شده است؛ این محله همچنین چند محله مهم را در محدوده اطراف به یکدیگر متصل می‌کند و محل اتصال بسیاری از محله‌های بزرگ و کوچک است.

پیروزی به‌دلیل برخورداری از طیف بالای قیمت، متراژهای مختلف و دارا بودن آپارتمان‌هایی با میزان عمر گوناگون طرفدار زیادی به‌ویژه در بین متقاضیان با بودجه متوسط و پایین دارد؛ اما همان‌طور که گفته شد پر رفت‌وآمد بودن از نقاط ضعف آن است که باعث کناره‌گیری برخی خریداران از بازار تقاضا می‌شود.

قیمت آپارتمان در محله پیروزی

مشاوران املاک منطقه پیروزی می‌گویند قیمت آپارتمان در محله‌های متفاوت آن از میانگین متفاوتی برخوردار است اما در مجموع، آگهی‌های این محله نشان می‌دهد قیمت‌ها از حدود متری 50 میلیون تومان آغاز می‌شود و در برخی آپارتمان‌های نوساز با متراژ بالا تا 120 میلیون تومان نیز می‌رسد.

آپارتمان در پیروزی

این خیابان قدمت زیادی دارد، اما با این وجود، مجتمع‌های مسکونی و تجاری مدرنی در آن ساخته شده است و به‌دلیل موقعیت قرارگیری این محله، ساخت و ساز در آن رونق بسیار زیادی دارد. اما سطح دسترسی به این محله تا چه اندازه تسهیل شده و با کدام ایستگاه‌های مترو فاصله نزدیکی دارد؟

دسترسی خیابان پیروزی

دسترسی مستقیم به بزرگراه‌های امام علی، بسیج و محلاتی باعث تسهیل رفت و آمد برای ساکنان محله پیروزی می‌شود، اما علاوه بر آن، این محله از ایستگاه‌های اتوبوس و مترو نسبتا زیادی نیز برخوردار است. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به محله پیروزی ایستگاه متروی شهدا، ابن سینا، پیروزی، نبرد، نیرو هوایی و شهید کلاهدوز هستند.

همچنین ایستگاه اتوبوس محله پیروزی در خیابان پیروزی و خیابان سی متری نیروی هوایی واقع شده است. اتوبوس‌‌های تندرو نیز در خطوط ۳ و ۹ از این محله عبور می‌کنند.

آخرین اخبار بخش مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.