کد مطلب: ۳۴۴۵۱۳

خانه‌ ۴۰ متری را کجا و با چه قیمتی می‌توان خرید؟ (جدول)

خانه‌ 40 متری را کجا و با چه قیمتی می‌توان خرید؟ (جدول)

با توجه به افزایش شدید قیمت مسکن آمارها نشان می‌دهد روند معاملات به سمت خرید خانه‌های با متراژ کمتر در حال شکل گرفتن است. برای این که بدانید خانه‌ی 40 متری را کجا و با چه قیمتی می‌توان خرید؟ گزارش تجارت‌نیوز را بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز، افرادی که سال‌ها در پی دست و پا کردن پول خرید خانه بودند، با نوسان قیمتی که در بخش مسکن در جریان است و تورم 92 درصدی این بخش، حالا باید آرزوی خرید خانه بزرگ و در محله‌ای دلخواه را به دست باد داده و به دنبال خرید خانه‌ای با متراژ پایین‌تر بروند.

اما حداقل قیمت یک خانه 40 متری در تهران چقدر است؟ طبق یکی از آگهی‌ها، قیمت خانه‌ای در طبقه دوم ساختمانی در خیابان جیحون، 309 میلیون تومان است.

خانه‌ای تک واحدی، یک خوابه، پارکینگ، انباری، ام دی اف، کف سرامیک و آیفون تصویری که در سال 1376 ساخته شده است و در طبقه سوم واقع است، 300 میلیون قیمت خورده است. این خانه در میدان امام حسین (ع) قرار دارد.

یک واحد آپارتمان ساخت سال 1396 واقع در میدان انصاری محله نازی آباد، 320 میلیون تومان است. این خانه یک عدد اتاق خواب، انباری و بالکن دارد.

شرایط خرید خانه‌ای 211 میلیون تومانی در نواب به این شرح است که 110 میلیون تومان از این قیمت نقد پرداخت می‌شود، 31 میلیون تومان رهن و 70 میلیون تومان نیز وام دارد. این خانه 12 سال ساخت است و دارای کابینت ام دی اف، بالکن، نماسنگ، انباری و یک عدد اتاق خواب است.

در آگهی دیگری خانه‌ای در خیابان چهارده معصوم محله مهرآباد است که 210 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خانه پارکینگ، انباری و تراس دارد و در طبقه سوم ساختمانی که در سال 1381 ساخته شده است قرار دارد.

قیمت خانه‌ای در محله بریانک 265 میلیون تومان است. این خانه در طبقه سوم است. یک عدد اتاق خواب، آسانسور و انباری دارد. در توضیحات امکانات داخلی خانه کابینت ام دی اف، سرامیک بودن کف خانه و کاغذ دیواری آمده است.

قیمت خانه‌ای در میدان حسن آباد، 250 میلیون تومان است. این خانه 17 سال پیش ساخته شده است. در توضیحات فروش این خانه قابلیت گرفتن وام مسکن، پارکینگ موتور و کف سرامیک ذکر شده است.

یک واحد آپارتمان با امکاناتی نظیر انباری، خط تلفن و کاغذ دیواری که این آپارتمان در سال 1381 ساخته شده است، 180 میلیون تومان است. این خانه در طبقه سوم ساختمانی در محله خانی آباد قرار دارد.

محله قیمت امکانات
جیحون 309 میلیون تومان طبقه دوم
میدان امام حسین (ع) 300 میلیون تومان تک واحدی. یک خوابه. پارکینگ. انباری. ام دی اف. کف سرامیک و آیفون تصویری. سال ساخت 1376.
میدان انصاری. نازی آباد 320 میلیون تومان یک عدد اتاق خواب. انباری. بالکن.
نواب 211 میلیون تومان 12 سال ساخت. دارای کابینت ام دی اف. بالکن. نماسنگ انباری. یک عدد اتاق خواب.
خیابان چهارده معصوم. مهرآباد. 210 میلیون تومان پارکینگ. انباری. تراس.
بریانک 265 میلیون تومان یک عدد اتاق خواب. آسانسور. انباری
میدان حسن آباد 250 17 سال ساخت. قابلیت گرفتن وام مسکن. پارکینگ موتور. کف سرامیک.
خانی آباد 180 میلیون تومان انباری. خط تلفن. کاغذ دیواری. ساخت سال 1381.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.