کد مطلب: ۳۶۲۳۴۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد :

اولین تغییرات در قیمت خودروهای خارجی در سال ۹۸ / خودروهایی که بیشترین افزایش قیمت را داشتند

اولین تغییرات در قیمت خودروهای خارجی در سال 98 / خودروهایی که بیشترین افزایش قیمت را داشتند

در اولین آگهی‌های قیمت خودروهای خارجی در سال 98 می‌توان تغییرات قابل توجهی در برخی از مدل‌های خودروهای خارجی مشاهده کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شروع سال 98 در بازار برخی خودروهای خارجی همراه با افزایش قیمت قابل توجهی بوده است. در برخی از مدل‌های خودروهای خارجی قیمت‌هایی در آگهی‌های فروش آنها مشاهده می‌شود که نشان می‌دهد روند صعودی قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

از جمله این خودروهای با نوسان قیمت قابل توجه خودرو تویوتا C-HR‏، دیفرانسیل جلو است که با قیمت 625 میلیون تومان آگهی شده است.

خودرو سوزوکی گراند ویتارا و سیتروئن C3 نیز از خودروهایی هستند که در اولین آگهی‌های خودرو در سال 98 افزایش قیمت قابل توجهی مشاهده می‌شود. برای این خودروها قیمت‌هایی معادل به ترتیب 379 میلیون و 325 میلیون تومان پیشنهاد شده است.

فولکس گلف GTI هم با افزایش قابل توجهی به 790 میلیون تومان افزایش یافته است.

در گروه کیا نیز دو مدل اسپورتیج GT لاین و سورنتو GT لاین هم با دو قیمت به ترتیب 650 میلیون و 800 میلیون تومان آگهی شده‌اند که رشد قابل توجهی نسبت به قیمت‌های سال گذشته دارند.

در گروه هیوندای نیز دو مدل سوناتا هیبرید تیپ 2 (GLS) و اکسنت هم با دو قیمت به ترتیب 610 میلیون و 240 میلیون تومان آگهی شده‌اند که افزایش قیمت قابل توجهی نسبت به آخرین قیمت‌ها در سال 97 دارند.

اما در گروه لکسوس هر پنج مدل موجود در بازار ایران افزایش قابل توجهی داشتند. در اولین آگهی‌های امسال به ترتیب NX‏ 200 توربو fsport ‏با نرخ یک میلیارد و 250 میلیون تومان، NX هیبرید‏ 300h با نرخ یک میلیارد و 150 میلیون تومان، NX هیبرید‏ 300h fsport ‏با نرخ یک میلیارد و 200 میلیون تومان، RX‏ 200 توربو لاکچری با نرخ یک میلیارد و 750 میلیون تومان و RX‏ 200 توربو fsport ‏با نرخ یک میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت خورده‌اند. با این روند باید دید قیمت خودرو در سال 98 چه روندی را طی خواهد کرد؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.