کد مطلب: ۶۵۴۷۷۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار، طلا و سکه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱/ نوسان دلار ادامه دارد؟

قیمت دلار، طلا و سکه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱/ نوسان دلار ادامه دارد؟

قیمت‌ دلار و طلا، امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، نوساناتی داشته است. وضعیت بازار دلار، طلا و سکه را بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار دلار، طلا و سکه ، امروز نوساناتی دارد. قیمت دلار همچنان در حال نوسان است. قیمت در طول روز نوسانات افزایشی و کاهشی داشته است. اکنون روند آن نزولی است.

دلار فردایی نیز نوسان داشته و تا حدودی رو به کاهش است. امروز قیمت دلار در صرافی ملی نیز با کاهش نسبت به روز گذشته، ۲۵۴۲۱ تومان ثبت شده است.

نوسانات قیمت طلا و سکه

علاوه بر دلار، در بازار طلا و سکه نیز امروز نوساناتی وجود دارد. بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر، افزایشی است و یک میلیون و ۳۶۱ هزار و ۵۵۲ تومان معامله می‌شود.

اما قیمت سکه طرح جدید اکنون روند کاهشی دارد و ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ثبت شده است.

همچنین، قیمت سکه طرح قدیم در لحظه تنظیم این خبر نزولی است و با نرخ ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

نرخ اونس جهانی نیز در لحظه تنظیم این خبر کاهشی است و به قیمت ۱۸۱۱ دلار معامله می‌شود.

آخرین اخبار از مذاکرات وین

یکی از مهم‌ترین مسائلی که روی در بازارهای دلار، طلا و سکه در ایران اثر می‌گذارد مذاکرات وین است. همچنین کارشناسان روند صعودی انتظارات تورمی ناشی از افزایش مبلغ یارانه و اخبار گرانی کالاهای اساسی را نیز در این زمینه موثر می‌دانند.

اما آخرین اخبار از مذاکرات که می‌تواند بر بازارهای دلار، طلا و سکه اثرگذار باشد، چه می‌گویند؟

کاخ سفید: توافق با ایران، منافع همه را تامین می‌کند

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید همزمان با بازگشت سفر هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین اظهار داشت توافق با ایران منافع همه را تامین می‌کند.

در حالیکه مذاکرات وین در انتظار تصمیم سیاسی واشنگتن است، در گفتگو با خبرنگاران ادعا کرد: نظر ما این است که ایران باید تصمیم بگیرد که می خواهد به شرایط بیرون از برجام خود ادامه دهد یا آماده امضای یک توافق است.

وی بدون اشاره به زیاده خواهی های آمریکا در ادامه ادعاهایش افزود: اگرچه ما اقدامات روسیه در اوکراین را محکوم کرده ایم اما بزرگ ترین مانع در مقابل پیشرفت در توافق، ایران است ( ایرنا ).

توافق در وین در دسترس است

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در توییتی نوشت: مذاکرات وین به مرحله‌ای رسیده که گره‌ آن تنها با پایبندی طرف خاطی به راهکارهای منطقی و اصولی ایران باز می‌شود.

او توضیح داد: آمریکا با بدعهدی و اروپا با بی‌عملی، فرصت بهره‌مندی از حسن‌نیت اثبات شده ایران را به نابودی کشاندند. اگر اراده‌ای برای بازگشت دارند، ما آماده‌ایم و توافق در دسترس است ( ایسنا ).

بازارهای دلار، طلا و سکه ، تحت تاثیر این اخبار نوسانانی دارند.

آخرین اخبار از تحولات بازارها را در صفحه گزارش بازارها ی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.