کد مطلب: ۵۹۳۳۵۹

قیمت دلار کاهش یافت / قیمت دلار امروز ۱۱ آبان چقدر شد؟

قیمت دلار کاهش یافت / قیمت دلار امروز ۱۱ آبان چقدر شد؟

قیمت دلار در بازار آزاد امروز کاهش یافت و به نرخ ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. نرخ ارز صرافی ملی ۲۶۷۷۸ تومان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار آزاد امروز قیمت دلار کاهش یافت و به ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. دلار آزاد در بازار دیروز روند افزایشی داشت و از کانال ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان به ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز کمی کاهش یافت و به ۲۶۷۷۸ تومان رسید. قیمت دلار در بازار متشکل ارزی ۲۶۵۸۲ تومان اعلام شد.

حمایت جدید در بازار دلار

در شرایطی که سطح فروش‌ها در روزهای ابتدایی هفته در بازار ارز بالا رفته بود، روز دوشنبه، کمی قدرت خریداران بیشتر شد. در سومین روز هفته، دلار توانست در سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی مورد حمایت معامله‌گران قرار بگیرد و با ۴۰ تومان افزایش به بهای ۲۷ هزار و ۵۷۰ تومان برسد.

به نظر می‌رسد روز دوشنبه نوسان‌گیران افزایشی توانستند با ایجاد تردیدهایی درباره به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته‌ای آتی، بخشی از خریداران را به بازار بازگردانند. با این حال، همچنان حجم معاملات پایین بود و بیشتر بازیگران ارزی تمایلی به خرید و فروش نداشتند. در این میان، بخشی از معامله‌گران عنوان می‌کردند که در صورت شروع مذاکرات هسته‌ای، فضای تردید تا حدی زدوده خواهد شد و بار دیگر فروش‌های ارزی افزایش خواهد یافت.

در شرایط فعلی، معامله‌گران نشان داده‌اند که به راحتی حاضر به از دست دادن حمایت ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی نیستند. از آن سو، افزایشی‌های بازار در روزهای اخیر قادر نبودند که اسکناس آمریکایی را به بالای محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان ببرند. به این ترتیب می‌توان گفت که دلار در آبان ماه گرفتار زندان و دامنه قیمتی محدودی در بازه ۲۷ هزار و۵۰۰ تا ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان شده است. هر چقدر دامنه نوسان قیمت دلار کاهش پیدا کند، تمایل نوسان‌گیران برای حضور در بازار کاهش خواهد یافت.

به گفته تحلیل‌گران فنی، در صورتی که قیمت حواله درهم بالای خط ۷ هزار و ۵۰۰ تومانی باقی بماند، خریداران بیشتری وارد بازار ارز خواهند شد. برخی از معامله‌گران باور دارند که در روزهای آتی، بازارساز برای جلوگیری از رشد بیشتر درهم، عرضه حواله‌ای خود را بالا خواهد برد. در صورتی که درهم به زیر خط ۷ هزار و۵۰۰ تومانی برگردد، میزان فروش‌ها نیز در بازار ارز داخلی بیشتر خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کاهش یافت یعنی شد ۱۸ تومان؟؟؟؟؟کاهش به چی میگین شما لطفا توضیح دهید ممنون میشم.

  • کیا

    بابا گول این تیتر ها نخورید ،دستشون تو به کاسس ،بازی همه اینا خودشون بالا پایین میکنند