کد مطلب: ۵۱۲۵۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۱۸ بهمن ۹۹ چقدر شد؟ / اولین رفتار ارز در هفته جدید

قیمت دلار امروز ۱۸ بهمن ۹۹ چقدر شد؟ / اولین رفتار ارز در هفته جدید

اولین قیمت‌های اسکناس آمریکایی در بازار آزاد، بازار متشکل ارزی و سامانه سنا افزایشی بود. نرخ دلار صرافی ملی و سامانه نیما ثابت ماند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین قیمت خرید و فروش دلار در صرافی ملی صبح روز شنبه ثابت ماند. به این ترتیب قیمت فروش آن ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان و نرخ خرید آن ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شد.

در بازار آزاد نیز معاملات صبح امروز با نرخ حدود ۲۴ هزار ۳۰۰ تومان آغاز شد درحالی که آخرین قیمت آن در هفته گذشته ۲۴ هزار و ۱۰ تومان بود.

نخستین معاملات در بازار متشکل ارزی و سامانه سنا هم به ترتیب با قیمت ۲۳ هزار و ۳۴۹ تومان و ۲۳ هزار و ۵۸۲ تومان آغاز شد. هر دو نرخ نسبت به آخرین نرخ روز پنج‌شنبه حدود ۱۰۰ تومان افزایش نشان می‌دهند.

همچنین بر اساس آخرین معاملات روز گذشته کاری در سامانه نیما نرخ خرید حواله دلار ۲۳ هزار و ۱۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام می‌شود.

افزایش قیمت‌های امروز در حالی صورت گرفته که رئیس جمهور آمریکا در اولین روزهای کاری خود از دو موضوع مهم صحبت کرده بود و انتظار می‌رفت به دنبال آن فعالان بازار ارز انتظار کاهش قیمت را جدی‌تر بگیرند. با این حال به نظر می‌رسد تداوم اختلاف‌نظرهای دولت و مجلس بر سر بودجه بر بازار تاثیر بیشتری داشته است.

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار ببینید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من بسته فعال نداشتم این کد رو وارد کردم و پیامک اومد که بسته هدیه شما فعال شد و فقط در پیام رسان های داخلی استفاده کردم بعد دو روز برام پیام اومد که شما بسته فعال ندارید و تا بحال مبلع صد هزار ریال از تعرفه آراد اینترنت استفاده کرده اید چه کسی پاسخگوی ضرر و زیان مشترکان است و همراه اول هم که پول کلانی با حقه به جیب زده

  • ناشناس

    من با ستاره۵۵۵ اینترنت میگرفتم و به صورت خودکار تمدید میشد، تمدید خودکار رو لغو کردم ولی باز بصورت خودکار فعال شد، بعد از اون اومدم غیرفعالش کنم که بستمو لغو کرد. واقعا دیگه نمیدونم چی بگم