خبر فوری:

کد مطلب: ۵۰۶۰۱۸

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۲ دی ۹۹ چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۲ دی ۹۹ چقدر بود؟

دیروز دیگر خبری از سقوط سنگین دلار نبود و معامله‌گران بیشتر در وضعیت کناره‌گیری قرار داشتند. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۲ دی چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز دیگر خبری از سقوط سنگین دلار نبود و معامله‌گران بیشتر در وضعیت کناره‌گیری قرار داشتند. اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۲ دی چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در دومین روز هفته، دیگر خبری از سقوط سنگین دلار نبود و معامله‌گران بیشتر در وضعیت کناره‌گیری قرار داشتند. در چنین شرایطی، اسکناس آمریکایی ۲۰تومان افت قیمت را تجربه کرد و به بهای ۲۴هزار و ۸۸۰ تومان رسید.

افت جزئی روز یکشنبه در شرایطی به ثبت رسید که دلار در روز شنبه ۵۵۰ تومان از ارزش خود را از دست داده بود و روز چهارشنبه هم میزان نزول دلار ۴۰۰ تومان بود.

برخی فعالان ارزی اعتقاد داشتند، روند آرام روز یکشنبه به معنای آن است که جو هیجانی نزولی در بازار خوابیده است و از این پس، دلار دامنه جدیدی را برای نوسان مورد جست‌وجو قرار خواهد داد. در واقع این دسته باور دارند که بازار به احتمال زیاد کف قیمتی خود را پیدا کرده است و در روزهای آتی به دنبال تعیین سقف خواهد بود.

برخی تحلیلگران فنی باور دارند، سقف بعدی قیمت دلار محدوده ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومانی است. از این زاویه دید، بازار برای مدتی می‌تواند در دامنه ۲۴ هزار و ۸۰۰ تا ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومانی نوسان کند.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.