کد مطلب: ۵۸۱۹۶۸

افزایش قیمت دلار در بازار آزاد / قیمت دلار امروز ۳۱ شهریور چقدر شد؟

افزایش قیمت دلار در بازار آزاد / قیمت دلار امروز ۳۱ شهریور چقدر شد؟

قیمت دلار در بازار آزاد امروز حدود ۱۶۰ تومان افزایش داشت و به قیمت ۲۷ هزار و ۵۶۰ تومان رسید. نرخ ارز در صرافی ملی بدون تغییر ۲۶ هزار و ۵۳۱ تومان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار آزاد امروز قیمت دلار با افزایش همراه بود و به قیمت ۲۷ هزار و ۵۶۰ تومان رسید. دلار در بازار آزاد امروز حدود ۱۶۰ تومان افزایش قیمت را ثبت کرد.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۲۶ هزار و ۵۳۱ تومان اعلام شد.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی با کمی افزایش به ۲۶ هزار و ۳۰۲ میلیون تومان ثبت شد.

معامله‌گران در جست‌وجوی اخبار

روز گذشته چند خبر که احتمال لغو تحریم‌ها را دشوار نشان می‌داد، بیشتر به چشم معامله‌گران آمد و همین عامل، فضای کلی بازار را تحت تاثیر قرار داد. به گفته فعالان، برخی از معامله‌گران انتظار داشتند که در هفته جاری، مذاکره مستقیمی بین ایران و طرف های غربی صورت بگیرد؛ ولی اظهارنظر مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا موجب تغییر انتظارات این دسته از معامله گران شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جوزپ بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که کشورهای ۱+۴ هیچ نشستی با ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل نخواهند داشت. این در حالی بود که ژان ایولودریان، وزیر خارجه فرانسه بامداد دیروز طی نشست خبری در مقر سازمان ملل مدعی شد که احتمال برگزاری نشستی با ایران درباره توافق هسته‌ای، در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک وجود دارد.

تکذیب اظهارات مقام فرانسوی موجب شد که کمی میزان خریدها در بازار بالا برود. با این حال، یک خبر دیگر نیز توجه خریداران را جلب کرد و آن، اظهارنظرهای وزیر امور خارجه آلمان بود. به گزارش سایت «انتخاب» وزیر خارجه آلمان با بیان اینکه «زمان برای احیای توافق هسته‌ای با ایران رو به اتمام است» گفت که در روزهای آینده در نیویورک درباره این موضوع رایزنی‌هایی خواهند داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.