کد مطلب: ۵۰۹۷۲۵

قیمت دلار امروز ۶ بهمن ۱۳۹۹ چقدر شد؟

دلار امروز تکان نخورد / دلار در انتظار ریزش بزرگ است؟

دلار امروز تکان نخورد / دلار در انتظار ریزش بزرگ است؟

اولین قیمت دلار در امروز، دوشنبه ششم بهمن ماه همان ۲۳۶۰۰ تومان روز گذشته گزارش شده است. این درحالیست که برخی اخبار سیاسی فعالان بازار ارز را در فاز انتظار برای ارزانی دیگر برده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین قیمت دلار در امروز، دوشنبه ششم بهمن ماه همان ۲۳۶۰۰ تومان روز گذشته گزارش شده است. این درحالیست که برخی اخبار سیاسی فعالان بازار ارز را در فاز انتظار برای ارزانی دیگر برده است.

با این حال قیمت دلار صرافی ملی ۲۲۷۷۰ تومان گزارش شده که ۳۴۰ تومان گران‌تر از آخرین قیمت دیروز صرافی ملی است.

اما این نرخ‌ها درحالیست که برخی اخبار سیاسی فعالان بازار ارز را به این سمت سوق داده که شاید شوک غیراقتصادی دیگری در راه باشد.

شب گذشته سفیر آمریکا در عراق مدعی شد که واشنگتن در راستای حل اختلافات با ایران از طریق دیپلماسی تلاش می‌کند.

طبق گزارش فارس، «متیو تولر» سفیر آمریکا در عراق روز یکشنبه در دیدار با «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق، گفت که اختلافات آمریکا با ایران همچنان پابرجاست و واشنگتن برای حل آ‌ها مصمم است. به نوشته السومریه‌نیوز، طبق بیانیه صادره از دفتر قاسم الاعرجی، سفیر آمریکا همچنین گفت که حل و فصل دیپلماتیک اختلافات با ایران نیاز به تلاش بسیاری دارد و واشنگتن در این راستا مصمم است.

از سوی دیگر با تقویت گمانه حضور رابرت مالی در دولت بایدن به نظر می‌رسد اخبار مربوط به روابط ایران و آمریکا رنگ و بوی جدی‌تری بگیرد.

رضا نصری، حقوق‌دان بین‌الملل درباره انتخاب رابرت مالی به عنوان رئیس کارگروه میز ایران در وزارت خارجه آمریکا گفته است: نگاه رابرت مالی به مذاکره به مراتب متوازن‌تر و واقع‌بینانه‌تر از اسلاف اوست. او حتی در جایی می‌گوید اگر آمریکا بخواهد موضوعِ «بندهای غروب در برجام» را مطرح کند، باید حاضر باشد در ازای آن، مطالبات و شروط ایران - از جمله رفع تحریم‌های اولیه - را نیز مورد بررسی قرار دهد! یعنی باور دارد آمریکا نمی‌تواند بدون دادن امتیازهای قابل‌ ملاحظه، امتیازهای مهمی از ایران مطالبه کند.

علاوه بر این، ریچارد دالتون، سفیر پیشین بریتانیا در ایران گفته است که ایران و آمریکا هیچ‌ یک در حال حاضر دست بالا را ندارند و چاره‌ای جز بازگشت به مذاکره ندارند.

همچنین امروز یورونیوز نوشت: کاخ الیزه اعلام کرده است که امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا تلفنی صحبت کرده که یکی از موضوعات مورد بحث در این گفتگوی تلفنی برنامه هسته‌ای ایران بوده است.

آیا این اخبار سیاسی ممکن است دلار را متاثر کند؟

جدیدترین نرخ دلار را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسن

    خب خداروشکر ارزونی در راهه…

    • ناشناس

      ارزونی مال پولداراست.

  • تجارت نیوز

    ینی هر چی فحشه نثار اونی که تیترای تجارت نیوز رو انتخاب میکنه.. فقط دنبال ایجاد بی ثباتی هستین.

  • ناشناس

    دلار ۳۱ بود پله اول با اومدن بایدن شد ۲۶ پله دوم با خبر آزاد شدن منابع ایران شد ۲۲ پله سوم با توجه به صحبت های معاون اول رییس جمهور و با اومدن خبر توافق ایران و آمریکا و رفع تحریم میاد تا ۱۴ الی ۱۵ هزار تومان
    شاید هم در مقطعی با فشار فروش حتی ۱۱ هزار تومان رو هم ببینه البته

  • علي

    راهی جز توافق نیست توافق صورت میپذیرد و دلار ریزش بزرگی خواهد کرد چون قیمت فعلی دلار بسیار بالاست

  • علي

    دلار به زودی ریزشی بزرگ خواهد کرد
    و مقاومت دلال ها در هم خواهد شکست

    • ناشناس

      خداکنه،ما منتظر هستیم

    • محمد

      در پیرو صحبتهای دوست عزیزمون دلال ها برای جلوگیری از ریزش بیشتر دلار تمام سهام خود را در بورس فروختند و بورس را به کف رساندند ولی انشاالاه به زودی دلار بصورت چشمگیری ریزش پیدا خواهد کرد البته با حمایت مردم.

  • كاسب بازار

    فعلا به هیچ وجه موبایل و لوازم خانگی نخرید چون قیمت انها هنوز بر مبنای دلار 25 هست

  • میلاد

    دلار اگر هم ریزش کنه مقطعی و کوتاه مدت خواهد بود ، یادمان باشه دولت حقوق و بدهی های خودش را با فروش دلار و به ریال پرداخت می کنه ، و امسال مبنای حقوق بسیاری از مشاغل و بازنشستگان افزایش چشمگیری داشته پس کاهش قیمت دلار به نفع دولت نیست . حقیقت اینه که بخشی از افزایش قیمت دلار به دلیل تحریم و بخش زیادی به دلیل عدم مدیریت صحیح منابع و دلالی خود دولت هست .

    • ناشناس

      سلام اقا میلاد اگه دلار داری بفروش میاد پایین به 4000ت میرسه بفروش

  • ناشناس

    خوشا به حال خدا هیچ گرفتاری نداره، برای خرید یه گوشی دومیلیونی چندماهه منتظرارزانیم

  • ناشناس

    سلام دوستان دلال نخرید که دلار به 4000 هزار ت می رسد تا سه ماه دیگر نخرید