کد مطلب: ۵۹۲۵۹۰

دلار مرز ۲۷ هزار و ۵۰۰ را از دست داد / کاهش قیمت دلار امروز ۹ آبان

دلار مرز ۲۷ هزار و ۵۰۰ را از دست داد / کاهش قیمت دلار امروز ۹ آبان

قیمت دلار در بازار آزاد امروز روند کاهشی داشت و کانال ۲۷ هزار و ۵۰۰ را از دست داد. نرخ ارز در بازار آزاد امروز ۲۷ هزار و ۴۲۰ تومان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار آزاد ارز امروز روند کاهشی نرخ را ثبت کرد و کانال ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان را از دست داد. قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۲۷ هزار و ۴۲۰ تومان اعلام شد.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز ۲۶ هزار و ۷۷۱ تومان ثبت شد. نرخ ارز در بازار متشکل ارزی ۲۶ هزار و ۴۴۹ تومان اعلام شد.

علت افزایش خریداران در بازار ارز؟

معامله گران با جوسازی پیرامون اخبار مذاکرات، میزان خریدها در بازار ارز را بالا بردند.با این حال، ممکن است جو یاد شده زودگذر باشد و با شروع مذاکرات بار دیگر قدرت به دست کاهشی‌های بازار بیفتد.در واقع ممکن است تحولات افزایشی روز شنبه موقت باشد و معامله گران برای خالی کردن دلارهای خود پیرامون تحریم‌های جدید آمریکا جوسازی کرده باشند.

به گفته تحلیل‌گران فنی در صورتی که طی روزهای آینده اسکناس آمریکایی بتواند به بالای خط ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان صعود کند، خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد.اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، احتمال برگشت دلار به سوی مرز ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان بالا خواهد بود.دلار در صورت از دست دادن حمایت ۲۷هزار و ۵۰۰ تومانی دو حمایت ۲۷ هزار و ۱۰۰ و ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان را پیش‌رو خواهد داشت.

روز شنبه با افزایش قیمت دلار، سکه بازان نیز در موقعیت خرید قرار گرفتند و توانستند قیمت فلز گران‌بهای داخلی را بالاتر بیاورند.ساعت ۳ بعدازظهر روز شنبه فلز گران‌بهای داخلی در محدوده ۱۱ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت که ۱۰ هزار تومان بیشتر از روز پنج‌شنبه بود.(دنیای اقتصاد)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    معلومه که دولت داره نوسان گیری میکنه.دولت داره آتیش به مالش میزنه.فعلا فروشنده نیست .ولی خریدار تا دلت بخواد.تا آخر هفته دلار دوباره افزایشی خواهد شد……دولتی که وزرا و مسیولین بیسواد داره اوضاع اقتصاد و معیشت مردم هر روز بدتر خواهد شد و با حرف اتفاقی نخواهد افتاد …….

  • ناشناس

    دلار سال بعد 35 تا 40 هزار تومان خواهد بود. همه چی روشنه مثل روز روشن.