کد مطلب: ۵۱۳۳۴۳

قیمت دلار به ۲۴۰۰۰ تومان رسید / دومین نرخ ارز در صرافی ملی ۹۹/۱۱/۲۱

قیمت دلار به ۲۴۰۰۰ تومان رسید / دومین نرخ ارز در صرافی ملی ۹۹/۱۱/۲۱

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز سه شنبه ۲۱ بهمن برای دومین بار اعلام شد که بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به ساعتی قبل ۱۰۰ تومان افزایش یافت و بهای دلار به رقم ۲۴ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز سه‌شنبه ۲۱ بهمن نرخ ارز در صرافی ملی برای دومین بار اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۴۰۰۰ تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۳۶۰۰ تومان تعیین شد. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۲۹۰۰۰ تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۲۸۶۰۰ قیمت خورده است. قیمت یورو در بانک مرکزی ۵۰۷۲ تومان است.

ملی 21 بهمن 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیای عالیه دیگه هیچ مشکلی نداریم بریم مشکلات دیگر را حل کنیم

  • ناشناس

    حرفم دقیقا به مسولین هست من یک کارگرم و خدا اون بالا شاهده که وقتی یک کالا حتی یک مبلغ کم افزایش پیدا میکنه من تنم میلرزه بخاطر اینکه نه افزایش حقوق شامل حالم میشه و نه بیمه درست حسابی دارم و مطمئن هستم امثال من زیاد هستند شما را به هر کی قبولش دارید قسم میدم مشکلات گرانی را حل کنید و ما را از استرس و اضطراب همیشگی نجات دهید

    • ناشناس

      سلام

  • ناشناس

    پس چی شد این حرفها و قول‌هایی که برای سال 1400 به مردم دادید چرا دلار ارزان نشد و دوباره روز به روز داره افزایش پیدا میکنه و صددرصد هم به همراه دلار همه چیز گران‌تر میشه.. خواهشن پیگیری کنید