خبر مهم:

کد مطلب: ۳۳۴۳۳۴

قیمت دلار و طلا در بازار روز چهارشنبه

قیمت دلار و طلا در بازار روز چهارشنبه

قیمت ارز در صرافی‌های بانکی امروز کاهش داشت که بازار طلا و سکه نیز تحت تاثیر آن قرار گرفت و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی سه میلیون و  ۵۷۰ هزار تومان به فروش رفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیر رسمی ارز بر اساس اعلام خبرگزاری مهر (۲۱ آذر ۱۳۹۷) قیمت دلار برای فروش ۹۹۰۰ تومان گزارش شد.

طبق گزارش این خبرگزاری، در ساعات ابتدایی معاملات امروز بازار ارز، تابلوی صرافی‌های بانکی نرخ ۱۰ هزار و ۵۰ تومانی برای خرید و ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان برای فروش را نشان می‌داد که هم‌اکنون در برخی صرافی‌ها، نرخ به کانال ۹۰۰۰ تومان وارد شده و هر دلار آمریکا ۹۹۰۰ تومان معامله شد.

همچنین درباره قیمت طلا ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران در گفتگو با ایسنا گفته است:‌ قیمت سکه نیز رو به کاهش بوده است، چرا که هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان و هر عدد سکه بهار آزادی سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

وی با بیان این‌که قیمت انس جهانی نیز با کاهش ۵ دلاری به هزار و ۲۴۴ دلار رسیده است، گفت: نیم سکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه یک میلیون و ۳۵ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۶۴۰ هزار تومان قیمت دارد.

وی همچنین اظهار کرد:‌ در بازار امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۳۴۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.