کد مطلب: ۵۲۵۳۵۲

قیمت دلار به زیر ۲۵ هزار تومان رسید

قیمت دلار به زیر ۲۵ هزار تومان رسید

اولین قیمت‌های دلار در صرافی‌ملی، بازار متشکل ارزی و سامانه سنا در اولین روز هفته با اندکی کاهش مواجه شد. همچنین ظاهرا نرخ این ارز در بازار آزاد در حال بازگشت به کانال ۲۴ هزار تومانی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صبح روز شنبه اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد در بازه ۲۴ هزار و ۸۸۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان گزارش شد. درحالی که آخرین نرخ پیش از تعطیلات رسمی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه، ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان بوده است.

صرافی ملی هم قیمت دلار را با ۳۴ تومان کاهش نسبت به روز قبل، ۲۵ هزار و ۱۷۱ تومان برای فروش و ۲۴ هزار و ۶۷۲ تومان برای خرید اعلام کرد.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی نیز با حدود ۸۰ تومان کاهش قیمت نسبت به آخرین قیمت روز کاری گذشته، با نرخ ۲۴ هزار و ۹۲۲ تومان آغاز شد.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا هم از ۲۵ هزار و ۲۹۳ تومان در پایان روز چهارشنبه به ۲۵ هزار و ۱۷۱ تومان در صبح امروز رسید.

همچنین بر اساس آخرین معاملات روز گذشته کاری در سامانه نیما نرخ خرید حواله دلار به ۲۲ هزار و ۵۴۵ تومان و نرخ فروش آن ۲۲ هزار و ۹۰۲ تومان رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عمام

    خب که چه؟

  • ناشناس

    بازم خبربرداشتن تحریم داره دلارو پایین میاره اگه همه تحریمهابرداشته بشه وامریکابرگرده به2018آیا دولت اجازه میده دلاربشه3500تا محتکران تنبیه بشن

  • هوشنگ جوزائی

    خدایا شکرت ، سالی که نکوست از بهارش پیداست ، هیچ وقت دلار ارزان نخواهد شد و با صد تومن یا دویست تومن نوسان آبی برا این ملت کرم نمیشه