کد مطلب: ۵۳۸۰۹۷

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۹ اردیبهشت

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۹ اردیبهشت

قیمت دلار در بازار دیروز ۱۸ اردیبهشت با %۰٫۱ کاهش، ۲۰,۶۳۷ تومان اعلام شده است. آخرین قیمت دلار پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار دیروز ۱۸ اردیبهشت با %۰٫۱ کاهش، ۲۰,۶۳۷ تومان اعلام شده است. آخرین قیمت دلار پیش از امروز چقدر بود؟

اقتصاد نیوز نوشت: روز شنبه، دلار حدود یک درصد از ارزش خود را از دست داد و تا محدوده ۲۱ هزار و۵۰۰ تومانی عقب نشینی کرد. افت قیمتی دلار در شرایطی صورت گرفت که افراد عادی زیادی برای خرید ارز از صرافی ها به بازار پا گذاشته بودند. بر اساس صحبت های فعالان، نوع قیمت گذاری صرافی های بانکی موجب شده بود که تقاضای کاذب به بازار وارد شود.

روز شنبه در حالی که قیمت دلار در بازار آزاد بین ۲۱هزار و ۳۰۰ تا ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان بود، صرافی ها قیمت دلار را بین ۲۰ هزار و ۶۰۰ تا ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین کرده بودند. فاصله معنادار بین دو بازار موجب شده بود که افراد برای کسب سود ناشی از این اختلاف به خیابان فردوسی بروند.

با وجود ورود تقاضای کاذب به بازار، دیروز باز هم ارزش دلار راه کاهشی را در پیش گرفت؛ امری که نشان می‌داد بازار همچنان امیدوار به مذاکرات است. به گفته برخی فعالان باتجربه بازار، عامل مهمی که زمینه‌ساز نزول قیمت دلار شد، کاهش تقاضا در بخش حواله‌ای بازار بود. دیروز حواله درهم نتوانست سد ۶ هزار تومانی را حفظ کند و به محدوده ۵ هزار و ۹۰۰ تومانی رفت. افت درهم عامل مهمی بود که موجب شد قیمت دلار در مسیر کاهشی قرار بگیرد. افت دلار در شرایطی صورت گرفت که در ابتدای روز این ارز تا محدوده ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان رشد کرده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    سلام .
    علیرغم کاهش نرخ ارز همچنان قیمت اجناس بالاست و قیمت خودرو افزایش داشته.

  • ناشناس

    خوبه دلار داره جذاب میشه