خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۹۵۶۸

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۲ اردیبهشت

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۲ اردیبهشت

قیمت دلار در بازار دیروز ۲۱ اردیبهشت با ۲٫۷ درصد افزایش، ۲۲,۱۸۵ تومان اعلام شده است. آخرین قیمت دلار پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار دیروز ۲۱ اردیبهشت با %۲٫۷ افزایش، ۲۲,۱۸۵ تومان اعلام شده است. طی معاملات دیروز ، ۲۲,۳۴۱ تومان بیشترین قیمت و ۲۱,۶۰۸ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴,۲۰۰ تومان اعلام کرد.

دنیای اقتصاد نوشت: بازار ارز صحنه اختلاف‌های جناحی شده است. این دیدگاهی است که توسط برخی از معامله‌گران بازار ارز مطرح می‌شود. در هفته‌های اخیر بازار ارز تحت‌تاثیر مذاکرات هسته‌ای قرار گرفته است. در روزهایی که بازار بیشتر تحت‌تاثیر اخبار مثبت قرار داشت، قیمت با سرعت در مسیر کاهشی قرار می‌گرفت و در روزهایی که خبرهای منفی به بازار مخابره می‌شد،

روند قیمت صعودی می‌شد. هفته گذشته اوضاع به کام کاهشی‌ها بود و بالا رفتن احتمال توافق موجب شد که اسکناس آمریکایی بیش از ۸ درصد از ارزش خود را از دست بدهد. با طولانی‌تر شدن مذاکرات و مخابره اخبار منفی به بازار در هفته جاری، گردونه به سود افزایشی‌ها چرخید و قیمت دلار توانست خود را به میانه کانال ۲۲‌هزار تومانی برساند. ساعت ۴ بعدازظهر روز سه‌شنبه، اسکناس آمریکایی با قیمت ۲۲هزار و ۴۵۰ تومان به فروش می‌رفت که ۴۵۰ تومان بیشتر از روز دوشنبه بود.

خبرهای دولتی مثبت به بازار

به گفته فعالان، روز گذشته خبرهای متناقضی از جناح‌های مختلف به بازار رسید،‌ ولی در مجموع اوضاع به سود افزایشی‌ها چرخید. در ابتدای روز، سخنگوی دولت اعلام کرد، عمده اختلافات درخصوص رفع تحریم‌ها در مذاکرات وین حل و فصل شده است. این خبر می‌توانست تا حدی انتظارات افزایشی بازار را تعدیل کند. ربیعی در خبر دیگری که برای بازار مثبت تلقی می‌شد، عنوان کرد، مذاکره بین ایران و عربستان نیز در سطح نمایندگان ویژه دو دولت در حال انجام است و روند آن مثبت است. به گفته تحلیلگران، خبرهایی که نشان از کاهش تنش‌ها و بالا رفتن احتمال لغو تحریم‌ها باشد، موجب افزایش فعالیت فروشندگان در بازار ارز می‌شود. با این حال‌ خبرهای دیگری به بازار رسید که احتمال کاهش تنش‌ها را دور از انتظار می‌دانست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.