کد مطلب: ۵۴۰۵۳۲

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۵ اردیبهشت

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۵ اردیبهشت

قیمت دلار در بازار آخرین روز معاملاتی هفته گذشته با ۱٫۷ درصد کاهش، ۲۱,۶۱۳ تومان اعلام شده است. آخرین قیمت دلار پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت با ۱٫۷ درصد کاهش، ۲۱,۶۱۳ تومان اعلام شده است. آخرین قیمت دلار پیش از امروز چقدر بود؟

اقتصاد نیوز نوشت: آمارها حکایت از آن دارد که سرعت تعدیل قیمت دلار و قیمت یورو در بازار عمده فروشی کاهش یافته است.

تغییرات متوسط هفتگی قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی و سامانه سنا طی پنج هفته اخیر به طور پیوسته روند کاهشی را دنبال کرد. سرعت کاهش قیمت دلار سنا در هفته اخیر کاهش یافت. قیمت این دو ارز در بازار آزاد نیز تا هفته گذشته روند کاهشی را دنبال می‌کرد اما در هفته اخیر قیمت متوسط بازار آزاد دلار و یورو نسبت به هفته گذشته تغییراتی مثبت را به ثبت رساند.

تغییرات نرخ متوسط هفتگی دلار و یورو در بازار متشکل

متوسط وزنی قیمت دلار متشکل از هفته دوم تا هشتم سال جدید به طور پیوسته روند کاهشی را دنبال کرد. این روند با افزایش قیمت دلار متشکل در روز‌های ابتدایی هفته جاری متوقف نشد و روند نرخ متوسط هفتگی همچنان کاهشی است. قیمت متوسط هفتگی دلار متشکل از ۲۴ هزار و ۸۲۰ تومان در هفته دوم سال جدید به ۲۱ هزار و ۱۱ تومان در هفته هشتم کاهش یافت. یعنی نرخ دلار متشکل در طول این مدت حدود ۱۵ درصد افت کرد.

یورو متشکل نیز طی این هفت هفته روند کاهشی را دنبال کرد. قیمت یورو متشکل حدود ۱۲ درصد طی این مدت پایین آمد و از ۲۹ هزار و ۱۴ تومان در هفته دوم به ۲۵ هزار و ۶۶۳ تومان در هفته هشتم سال جدید رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.