کد مطلب: ۳۶۹۹۴۷

نایب‌رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان هفته / قیمت طلا در ماه رمضان ارزان می‌شود

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان هفته / قیمت طلا در ماه رمضان ارزان می‌شود

محمد کشتی‌آرای، نایب‌رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم به نظر می‌رسد که نوسان قیمت طلا در ماه رمضان کاهش و بازار طلا ثبات نسبی پیدا کند.

نایب‌رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت قیمت طلا در هفته پیش‌رو به تجارت‌نیوز گفت: نوسان‌های قیمت نفت باعث افزایش قیمت جهانی طلا شده است. در یک هفته گذشته قیمت انس جهانی طلا روند نزولی داشت اما از اواسط هفته قبل به یک‌باره گران شد. امروز نیز قیمت انس جهانی طلا به یک هزار و 284 دلار رسیده است.

محمد کشتی‌آرای در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت طلا در ماه رمضان کاهش خواهد یافت؟ افزود: این روزها قیمت طلا متاثر از قیمت دلار و انس جهانی طلا است. حال باتوجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم به نظر می‌رسد که نوسان قیمت طلا در ماه رمضان کاهش یابد و بازار طلا ثبات نسبی پیدا کند.

او به وضعیت عرضه و تقاضای طلا در بازار اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت عرضه و تقاضا در بازار متعادل و سطح معاملات نیز کاهش یافته است. در حقیقت هر نوع شوک قیمتی ناشی از مسائل سیاسی و تحریم‌های جدید آمریکا در قیمت طلا اثر گذاشته است و حالا به نظر می‌رسد که قیمت طلا و ارز تا پایان هفته روند باثباتی داشته باشد.

کشتی‌آرای همچنین به قیمت سکه در بازار امروز اشاره کرد و گفت: با افزایش قیمت جهانی طلا، قیمت سکه نیز گران شده است. قیمت هر گرم طلا 18 عیار حدود 442 هزار و 200 تومان است. قیمت تمام سکه امامی نیز چهار میلیون و 925 هزار تومان، نیم سکه نیز به قیمت دو میلیون و 720 هزار تومان و ربع سکه نیز به قیمت یک میلیون و 750 هزار تومان رسیده است. امروز قیمت هر قطعه تمام سکه بهار آزادی 200 هزار تومان افزایش را تجربه کرده که حباب قیمتی آن به 570 هزار تومان رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام