کد مطلب: ۳۳۹۵۵۵

قیمت طلا و ارز در بازار امروز یکشنبه / سکه قدیم ۱۵۰ هزار تومان گران شد

قیمت طلا و ارز در بازار امروز یکشنبه / سکه قدیم 150 هزار تومان گران شد

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی تنها متاثر از قیمت ارز و روند معاملات در بازار طلا و سکه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار امروز طلا و سکه امروز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی تنها متاثر از قیمت ارز و روند معاملات طلا و سکه بود که پس از افزایش قیمت ارز در ابتدای روز روند صعودی را آغاز کرد و در بعدازظهر با کاهشی شدن قیمت‌ها به این روند پایان داد.

طبق گزارش خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (۹ دی ۱۳۹۷) قیمت دلار برای فروش ۱۰،۶۰۰ تومان گزارش شده است.

صرافی ملی، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۰،۵۰۰ تومان و ۱۰،۶۰۰ تومان اعلام کرده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز (۹ دی ۱۳۹۷) ۱۲،۴۰۰ تومان است.

صرافی ملی قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۲،۴۰۰ تومان و ۱۲،۵۰۰ تومان اعلام کرد.

همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی ۴،۸۱۰ تومان تعیین شد.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی تغییری نکرد و در نرخ 1281 دلار ثابت بود که نسبت 6 ماه گذشته روندی صعودی داشت.

عمده‌ترین دلیل رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی کاهش ارزش دلار است که به جذابیت این فلز گرانبها نزد سرمایه‌گذاران غیرآمریکایی افزوده است.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت حدود 16، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 650 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 500 هزار تومان است که سکه قدبم نسبت به دیروز 150 هزار تومان افزایش داشته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار 332 هزار و 400 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، یک میلیون و 880 هزار تومان در بازار معامله می‌شود که نسبت به دیروز 30 هزار تومان کاهش داشته، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به ترتیب یک میلیون و 170 هزار تومان و 650 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.