کد مطلب: ۳۶۶۵۳۷

قیمت طلا و ارز در بازار امروز ۲۶ فروردین

قیمت طلا و ارز در بازار امروز 26 فروردین

قیمت طلا و سکه در بازار امروز علی‌رغم کاهش بهای جهانی این فلز گرانبها، تحت تاثیر افزایش نرخ ارز بود و با رشد قابل توجهی روبرو شد.

به گزارش تجارت‌نیو ز، قیمت طلا در بازارهای جهانی با توجه به بهبود آمارهای اقتصادی چین و درآمدهای آمریکا در اولین روز هفته میلادی کاهش یافت و به کمتر از 1290 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، به گفته مارگارت یانگ، تحلیلگر بازار در شرکت «سی ام سی مارکتس»، قیمت طلا به دلیل بهبود آمار اقتصادی کلان که ریسک‌پذیری را بهبود بخشیده کاهش پیدا کرده است.

طلا که در شرایط ابهامات اقتصادی و سیاسی، به عنوان دارایی مطمئن با افزایش تقاضا روبرو می‌شود در هنگام ریسک پذیری سرمایه‌گذاران، کاهش قیمت پیدا می‌کند.

بازارهای سهام آسیا نخستین روز معاملات هفته جاری را صعودی آغاز کردند، در حالی که ارزش ین نزدیک به پایین‌ترین حد خود در سال جاری ایستاد.

بر اساس گزارش رویترز، عامل دیگری که به ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران کمک کرد اظهارات استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا بود که گفت: توافق تجاری آمریکا و چین فراتر از تلاش‌ها برای گشایش بازار چین به روی شرکت‌های آمریکایی خواهد بود و وی امیدوار است که دو طرف به دور نهایی مذاکرات نزدیک شدند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری تسنیم، در بازار غیررسمی امروز (۲۶ فروردین ۱۳۹۸) تا ساعت 16، قیمت دلار برای فروش ۱۳،۶۹۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 13550 تومان و 13650 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۵،۷۰۴ تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۷۵۱ تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 15550 تومان و 15650 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 19، قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و 670 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 855 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که بهای انواع سکه تمام با رشد قیمت مواجه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 441 هزار و 385 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 660 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 750 هزار تومان و 980 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مردم

    […]
    اری ۱۳ ماه پیش قیمت ارز ۳۸۰۰ تومان بود و اینک ۱۳۸۰۰ یعنی چه؟
    یعنی دولت با کمک بانک مرکزی مشکلات مالی خود را از جیب مردم خارج و برای یارانه ۴۵هزار تومانی بر سر ملت منت میگذارد.
    ۴۵هزار تومان یعنی ۳.۵ دلار
    […]قیمتی که در برابر ان هیچ مبلغی به حقوق کارگر و کارمند افزوده نشد.
    یعنی درامد سازی برای بزرگترین دارنده ارز و طلا و سکه
    که کسی نیست جز بانک مرکزی و دولت.
    بهانه خوب هم توسط امریکا برای انها ایجاد شده
    یعنی تحریم.[…]