کد مطلب: ۳۸۶۶۹۳

قیمت سکه گرمی ثابت ماند / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۴/۱۲

قیمت سکه گرمی ثابت ماند / قیمت طلا و دلار امروز 98/4/12

بازار طلا و سکه امروز تحت تاثیر رشد بهای جهانی طلا و ثبات نسبی نرخ ارز بود که بر این اساس قیمت سکه گرمی بدون تغییر نسبت به دیروز در رقم 990 هزار تومان ثابت ماند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا امروز چهارشنبه در بازارهای جهانی که تحت تاثیر کاهش ارزش دلار به بالاترین رقم خود در بیش از یک هفته گذشته خود رسیده بود بار دیگر کاهش یافت و به 1416 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، پیتر ناوارو، مشاور تجاری کاخ سفید اظهار کرد مذاکرات تجاری آمریکا با چین در مسیر صحیحی حرکت می‌کند و رسیدن به توافق مناسب، زمان خواهد برد.

اتحادیه اروپا نیز اعلام کرد آماده مذاکره با واشنگتن درباره اختلاف بر سر یارانه‌های هواپیما است و همزمان در واکنش به اقدام آمریکا برای افزودن زیتون، پنیر ایتالیا و ویسکی اسکاچ به فهرست وضع عوارض سنگین، اقدامات تلافی جویانه را آماده می‌کند.

از سوی دیگر، لورتا مستر، رئیس بانک فدرال کلیولند روز سه شنبه نسبت به اینکه کاهش نرخ‌های بهره اقدام درستی باشد، ابراز بدبینی کرد.

انتظارات بالایی برای کاهش نرخ‌های بهره از سوی بانک مرکزی آمریکا وجود دارد که از افزایش قیمت طلا پشتیبانی کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، بازار منتظر آمار اشتغال غیرکشاورزی آمریکا است که روز جمعه منتشر می‌شود و به سرمایه گذاران کمک می‌کند به ارزیابی اقدامات سیاست پولی احتمالی بانک مرکزی آمریکا بپردازند.

موجودی طلای "اس پی دی آی گلد تراست" که بزرگترین صندوق سرمایه گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان است، روز سه شنبه ۰.۲۲ درصد رشد کرد و به ۸۰۰.۲۰ تن رسید.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۴/۱۲، قیمت دلار برای فروش 12,746 تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را 4200 تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 12650 تومان و 12750 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز 14,700 تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی 4742 تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 14600 تومان و 14700 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 20، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 350 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 540 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 431 هزار و 458 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 320 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 530 هزار تومان و 990 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خداکنه ارزوون بشه الان ۱ساله میخوام عروسی بگیرن ولی ولی انقد طلا گرونه که نمیتونم