کد مطلب: ۳۸۷۴۲۳

قیمت سکه گرمی به یک میلیون تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۴/۱۶

قیمت سکه گرمی به یک میلیون تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/4/16

قیمت طلا و سکه امروز با توجه به پایان مهلت 60 روزه ایران به اروپایی‌ها و اعلام مواضع جدید ایران درباره برجام چه روندی داشت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا که روز جمعه پس از انتشار فرصت‌های شغلی آمریکا در ماه ژوئن و بهبود این آمار کاهش یافت و به 1399 دلار در هر اونس رسید.

براساس این گزارش، کارشناسان وال‌استریت و سرمایه‌گذاران شرکت کننده در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز روند مثبتی را برای این هفته طلا پیش‌بینی کردند.

فیلیپ فلاین، تحلیلگر ارشد بازار در شرکت فیلیپ فیوچرز به کیتکونیوز گفت: ما انتظار داریم روند صعودی طلا ادامه پیدا کند. اقتصاد جهانی شکننده به همراه آمار ضعیفی که منتشر می‌شود و نگرانی‌ها نسبت به پیامدهای جنگ تجاری، طلا را در مسیر صعودی نگه خواهد داشت. ما انتظار داریم تدابیر محرک اقتصادی بیشتری اعلام شود و بنابراین ارزها ضعیف‌تر می‌شوند و طلا دارایی ارزشمندی برای حفظ ارزش سرمایه می‌شود. وی در ادامه افزود: تردید دارد که آمار مثبت اشتغال فکر سیاست گذاران بانک مرکزی آمریکا درباره کاهش نرخ‌های بهره را تغییر دهد.

جیم ویکاف، تحلیلگر فنی ارشد کیتکو با توجه به نمودارهای فنی که به نفع افزایش قیمت طلا مانده‌اند، اظهار کرد: حرکت قیمت طلا ثابت یا رو به بالا خواهد بود.

شون لاسک، مدیر شرکت والش تردینگ از جمله کسانی است که پیش بینی کرد طلا پس از انتشار آمار اشتغال کاهش قیمت پیدا خواهد کرد.

افشین نوابی، مدیر معاملات گروه "ام کی اس" اظهار کرد با توجه به نوسانات یکباره ای که بازار طلا پیدا می‌کند پیش بینی روند قیمت این فلز دشوار خواهد بود. جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا قرار است هفته جاری در مقابل اعضای کنگره حاضر شود و انتظار می‌رود اظهارات وی، نشانه روشن‌تری درباره نشست ماه ژوئیه بانک مرکزی فراهم کند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۴/۱۶، قیمت دلار برای فروش 12,893 تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را 4200 تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 12800 تومان و 12900 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز 14,800 تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی 4717 تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 14700 تومان و 14800 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18:20، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 370 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 570 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 430 هزار و 766 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 380 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 530 هزار تومان و یک میلیون تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.